AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #1 Skrevet 20. april 2021 Hei, fikk ikke strekkmerker forrige fødsel. Eller jo tror jeg bokstavligtalt fikk 2 stykk. Men de ble mindre synlig/borte. Huden derimot ble bittelitt løs. nå er det 1 uke til termin og på et område på størrelse med håndflaten min har det kommet litt røde streker. Men de er ikke dype, altså ikke sånne arr med «kanaler». Enda. etter fødsel blir disse mer eller mindre tydelige? Kommer «arret» eller de kanalene i huden etter fødsel? kan man være heldig med hvilken type strekkmerker man får? Anonymkode: 04b61...ee7
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #2 Skrevet 20. april 2021 Det kan være forskjell på hvor dypt de går, ja. Strekkmerker kan aldri forsvinne, men de blir hudfarget etterhvert. Anonymkode: 34b9f...e5d
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #3 Skrevet 20. april 2021 Jeg fikk dype med kanaler som du kaller det. Var aldri kraftig røde eller blå/lilla da jeg var gravid, alltid vært lyse/samme farge som resten, jeg så de egentlig ikke. Når magen forsvant kom de tydelig fram, dype furer ☹️ Ser helt ærlig ut som en spesialeffekt fra en skrekkfilm. Anonymkode: 13b3f...870
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå