AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #1 Skrevet 20. april 2021 Noen som har fått positiv 6 dpo? Anonymkode: 2001c...b94
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #2 Skrevet 20. april 2021 Føler meg så gravid. Har absolutt ingen symptomer. Bare en indre sterk følelse på at «jeg er gravid. Selvsagt er jeg gravid»... skremmer meg, 80% sikker på at jeg kommer til å bli superskuffet når mensen kommer. Anonymkode: 2001c...b94
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #3 Skrevet 20. april 2021 Jeg fikk svak positiv 8 dpo og klar strek 9 dpo. Men har lest om noen her inne som fikk positiv test 7 dpo Anonymkode: febc2...344
Saschi Skrevet 20. april 2021 #4 Skrevet 20. april 2021 Jeg har hørt om en som fikk en svak positiv på DPO 6 men det endte dessverre i kjemisk.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #5 Skrevet 20. april 2021 Saschi skrev (9 minutter siden): Jeg har hørt om en som fikk en svak positiv på DPO 6 men det endte dessverre i kjemisk. Tror ikke at hvor tidlig man får positiv, har noe med om det går fult svangerskap eller ikke? Er det isåfall noe forskning på det? Sist fikk jeg svar 8dpo, og har et sunt barn nå... dagene er bare så sjukt lange🥴 Anonymkode: 2001c...b94
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #6 Skrevet 20. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tror ikke at hvor tidlig man får positiv, har noe med om det går fult svangerskap eller ikke? Er det isåfall noe forskning på det? Sist fikk jeg svar 8dpo, og har et sunt barn nå... dagene er bare så sjukt lange🥴 Anonymkode: 2001c...b94 Delvis. Sen implantasjon er iallfall linket til større fare for spontanabort https://www.verywellfamily.com/does-late-implantation-mean-higher-risk-of-miscarriage-2371734 Anonymkode: febc2...344
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #7 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Delvis. Sen implantasjon er iallfall linket til større fare for spontanabort https://www.verywellfamily.com/does-late-implantation-mean-higher-risk-of-miscarriage-2371734 Anonymkode: febc2...344 Hm, jaja. Kjenner at jeg ikke gidder å ta sorgene på forskudd, sånn likevel, hehe. Vet ikke engang om følelsen min stemmer. Anonymkode: 2001c...b94
Saschi Skrevet 20. april 2021 #8 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tror ikke at hvor tidlig man får positiv, har noe med om det går fult svangerskap eller ikke? Er det isåfall noe forskning på det? Sist fikk jeg svar 8dpo, og har et sunt barn nå... dagene er bare så sjukt lange🥴 Anonymkode: 2001c...b94 Unnskyld hvis jeg høres sint eller slem ut når jeg svarer nå men jeg er ikke det 😊 Jeg svarte kun på spørsmålet ditt. Ja du kan få positiv på DPO 6 men det varierer fra person til person. Noen kan mens andre ikke.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #9 Skrevet 20. april 2021 Saschi skrev (13 minutter siden): Unnskyld hvis jeg høres sint eller slem ut når jeg svarer nå men jeg er ikke det 😊 Jeg svarte kun på spørsmålet ditt. Ja du kan få positiv på DPO 6 men det varierer fra person til person. Noen kan mens andre ikke. Du gjør ikke det altså, hehe! Jeg svinger veldig mellom «jeg vil høre andres erfaring» og «men det er andre, ikke meg».. så jeg er litt vanskelig selv🤣 Anonymkode: 2001c...b94
Saschi Skrevet 20. april 2021 #10 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du gjør ikke det altså, hehe! Jeg svinger veldig mellom «jeg vil høre andres erfaring» og «men det er andre, ikke meg».. så jeg er litt vanskelig selv🤣 Anonymkode: 2001c...b94 Ser den, er sånn selv 😂 Fortell meg men samtidig ikke fortell meg noe som gjør meg sur 😅 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå