Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har fått positiv 6 dpo?

Anonymkode: 2001c...b94

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Føler meg så gravid. Har absolutt ingen symptomer. Bare en indre sterk følelse på at «jeg er gravid. Selvsagt er jeg gravid»... skremmer meg, 80% sikker på at jeg kommer til å bli superskuffet når mensen kommer.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk svak positiv 8 dpo og klar strek 9 dpo. Men har lest om noen her inne som fikk positiv test 7 dpo

Anonymkode: febc2...344

Skrevet

Jeg har hørt om en som fikk en svak positiv på DPO 6 men det endte dessverre i kjemisk.

AnonymBruker
Skrevet
Saschi skrev (9 minutter siden):

Jeg har hørt om en som fikk en svak positiv på DPO 6 men det endte dessverre i kjemisk.

Tror ikke at hvor tidlig man får positiv, har noe med om det går fult svangerskap eller ikke? Er det isåfall noe forskning på det? Sist fikk jeg svar 8dpo, og har et sunt barn nå... dagene er bare så sjukt lange🥴

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tror ikke at hvor tidlig man får positiv, har noe med om det går fult svangerskap eller ikke? Er det isåfall noe forskning på det? Sist fikk jeg svar 8dpo, og har et sunt barn nå... dagene er bare så sjukt lange🥴

Delvis. Sen implantasjon er iallfall linket til større fare for spontanabort

https://www.verywellfamily.com/does-late-implantation-mean-higher-risk-of-miscarriage-2371734

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Delvis. Sen implantasjon er iallfall linket til større fare for spontanabort

https://www.verywellfamily.com/does-late-implantation-mean-higher-risk-of-miscarriage-2371734

Hm, jaja. Kjenner at jeg ikke gidder å ta sorgene på forskudd, sånn likevel, hehe. Vet ikke engang om følelsen min stemmer.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Unnskyld hvis jeg høres sint eller slem ut når jeg svarer nå men jeg er ikke det 😊

Jeg svarte kun på spørsmålet ditt. Ja du kan få positiv på DPO 6 men det varierer fra person til person. Noen kan mens andre ikke.

AnonymBruker
Skrevet
Saschi skrev (13 minutter siden):

Unnskyld hvis jeg høres sint eller slem ut når jeg svarer nå men jeg er ikke det 😊

Jeg svarte kun på spørsmålet ditt. Ja du kan få positiv på DPO 6 men det varierer fra person til person. Noen kan mens andre ikke.

Du gjør ikke det altså, hehe! Jeg svinger veldig mellom «jeg vil høre andres erfaring» og «men det er andre, ikke meg».. så jeg er litt vanskelig selv🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du gjør ikke det altså, hehe! Jeg svinger veldig mellom «jeg vil høre andres erfaring» og «men det er andre, ikke meg».. så jeg er litt vanskelig selv🤣

Ser den, er sånn selv 😂 Fortell meg men samtidig ikke fortell meg noe som gjør meg sur 😅

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...