Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei fine folk :)

Jeg tok fagbrev som Barne- og ungdomsarbeider i 2001 og har siden da arbeidet i både barnehage og skole/videregående skole. Jeg kjenner dessverre ingen andre med samme utdannelse og ansiennitet som jeg kan spørre, så da prøver jeg meg her:

Er det noen med fagbrev BUA som kan fortelle meg hva dere får i lønn pr mnd??

Jeg får 28000kr ca, men det er før skatt. Syns dette er veldig lite da jeg har fagbrev og har arbeidet i over 20 år.. Jeg må få sjekket med de som styrer lønn her jeg arbeider, men hadde vært interessant å høre fra dere før jeg gjør det.

På forhånd takk for svar! 💚

Anonymkode: d032c...798

AnonymBruker
Skrevet

Snakk med forbundet ditt. De bør ha en pekepinn på lønnstrinnet du skal ligge på. Hvis ikke kan du snakke med TV på arbeidsplassen

Anonymkode: 8f75f...c9a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hei fine folk :)

Jeg tok fagbrev som Barne- og ungdomsarbeider i 2001 og har siden da arbeidet i både barnehage og skole/videregående skole. Jeg kjenner dessverre ingen andre med samme utdannelse og ansiennitet som jeg kan spørre, så da prøver jeg meg her:

Er det noen med fagbrev BUA som kan fortelle meg hva dere får i lønn pr mnd??

Jeg får 28000kr ca, men det er før skatt. Syns dette er veldig lite da jeg har fagbrev og har arbeidet i over 20 år.. Jeg må få sjekket med de som styrer lønn her jeg arbeider, men hadde vært interessant å høre fra dere før jeg gjør det.

På forhånd takk for svar! 💚

Har du sjekket at du har riktig lønnsansiennitet da, at du får for all ansienniteten din?

Jeg har 16 års lønnsansiennitet og har 35 950 i lønn i måneden før skatt. Med din månedslønn får du ca 336.000,00 i årslønn, noe som høres alt for lite ut med din ansiennitet. 

Anonymkode: 245ed...bdd

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar! ❤️ 

Det kan høres ut som noe er feil med min lønn da.. må få sjekket det opp

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du på en arbeidsplass uten tariff? Et kjapt Google-søk viser at en person i en stilling som krever fagbrev og har 16 års ansiennitet skal ligge på 413.100 i tariffområdet til KS.

A94117ED-F2A3-483E-8EE8-B70850E45146.png

Anonymkode: cab39...f57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...