AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #1 Skrevet 20. april 2021 Hei , Det er nå over 3 år siden bruddet (samboerforhold til 10 år ca) Jeg tror innerst inne at vi ikke var riktige for hverandre, og i tillegg hadde han skjult gjeld. Det at han hadde gjeld og problemer med dette legger jeg på meg selv, og jeg føler at jeg har skyld i dette. Jeg nevnte jo alltid at jeg ville på den og den ferieturen, og at leiligheten skulle være finere etc. Ikke rart han jaktet på penger når jeg alltid ville noe mer... Er så lei meg for at jeg ikke kunne være fornøyd med å bli værende på hjemstedet mitt , i et vanlig hus, i en vanlig jobb. Ikke hige etter noe mer.. Jeg møtte han her en dag, og jeg er så lei meg for alt. Han har ny kjæreste han har flyttet inn med, fått seg hund, og blitt stefar. Kanskje blir han far selv snart også. Allikevel har jeg så vondt av han, er redd for at han har mer gjeld, og jeg vil jo bare at han skal ha det bra. Jeg kommer meg bare ikke forbi dette bruddet og hvor vondt det var. Livet mitt har stoppet opp.. jeg må jo videre. Noen råd? Anonymkode: 48e64...e92
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #2 Skrevet 20. april 2021 Hvis du var med på å bygge opp hans gjeld, så syns jeg du skal være med på å betale den tilbake. Slik blir du kvitt din berettiget dårlige samvittighet Anonymkode: f5906...840
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #3 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du var med på å bygge opp hans gjeld, så syns jeg du skal være med på å betale den tilbake. Slik blir du kvitt din berettiget dårlige samvittighet Anonymkode: f5906...840 Kan ikke si at jeg var det - dette var pga av spilling som jeg tror hadde foregått i mange år. (før meg også) Anonymkode: 48e64...e92 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #4 Skrevet 20. april 2021 Du høres veldig omsorgsfull ut ts, du har nok dårlig samvittighet uten grunn. Du kan jo uansett sende han en koselig mld å skrive at du er glad for at han har d bra idag♥️ Anonymkode: d7e49...c53 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #5 Skrevet 20. april 2021 Han har gått videre og det må du også. Når du tenker på han, så tving deg til å tenke på noe annet. Begynn å synge en sang inni deg. Du må lære hodet til ikke tenke på han. Har hatt det sånn selv. Det er grusomt, men gikk over til slutt. Dvs tenker på han inn i mellom, men er glad det ble slutt. Vi passet ikke sammen. Anonymkode: 8b508...0c6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå