AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #1 Skrevet 20. april 2021 I sommer skal vi ha en del ekstrahjelper i bedriften jeg jobber i da det blir ekstremt mer hektisk. Jeg delte utstillingen på min fb-profil, så er nok slik han fanget det opp. eller ja, jeg har en kompis jeg var betatt av for ca ett år siden, og da lå vi litt sammen fra tid til annen. Jeg ville selvfølgelig noe mer, og har holdt meg unna han siden det. Er så redd det blir kleint å jobbe sammen! Har møtt han i ettertid da vi har felles venner, men da har jeg bare holdt størst mulig avstand, ikke så lett da jeg er den som skal gi han opplæring og slik. Ja, vet ikke om det er noe spørsmål inni her eller hva, bare følte for å rante litt🙃 Anonymkode: 77018...983
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #2 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I sommer skal vi ha en del ekstrahjelper i bedriften jeg jobber i da det blir ekstremt mer hektisk. Jeg delte utstillingen på min fb-profil, så er nok slik han fanget det opp. eller ja, jeg har en kompis jeg var betatt av for ca ett år siden, og da lå vi litt sammen fra tid til annen. Jeg ville selvfølgelig noe mer, og har holdt meg unna han siden det. Er så redd det blir kleint å jobbe sammen! Har møtt han i ettertid da vi har felles venner, men da har jeg bare holdt størst mulig avstand, ikke så lett da jeg er den som skal gi han opplæring og slik. Ja, vet ikke om det er noe spørsmål inni her eller hva, bare følte for å rante litt🙃 Anonymkode: 77018...983 Du kan snakke med han om dette FØR jobben starter, om hvordan dere skal omgås på jobb. Det klarer du. Anonymkode: c938d...97a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå