Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å stripe håret, og har noen spørsmål i den anledning. Jeg har brunt hår fra før, som dessverre har en tendens til å bli veldig fort slitt. Må dusje hver dag for at det ikke skal bli fett, og bruker en del hårføner og rettetang. Før brukte jeg rettetang opptil to ganger om dagen uten hårkurer og varmebeskytter og håret mitt var ikke direkte fornøyd med den behandlingen for å si det sånn. Etter at jeg klipte meg for noen måneder siden har jeg derimot tatt hårkur minst en gang i uken, kuttet kraftig ned på rettetang-bruken (og når jeg først må bruker jeg alltid varmebeskyttende produkter til). Hårføningen prøver jeg også å kutte ned på. Etter dette har håret mitt kommet seg betraktelig, men jeg sliter fortsatt med at hårene brekker. (I tillegg mister jeg også en god del hår, særlig når jeg føner eller retter ut håret) Har ikke tort å farge håret før siden det har vært så slitt, men nå har jeg altså lyst på en forandring!

* Er det dumt å stripe håret når det er så skjørt som det er?

* Hvor mye sliter egentlig stripingen på håret? (Tenkte på lyse striper, noe ala dette: http://www.msr.no/modellgalleri/jenter/len..._015%20copy.jpg

* Hva koster det å stripe håret?

* Hvordan skal jeg forklare frisøren hvordan jeg vil ha det? (Har litt frisørskrekk nemlig, siden jeg har en tendens til å alltid ende opp misfornøyd)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde iallefall kutte mer ned på føning og glatting. :) Det har jeg gjort, og håret har blitt mye sunnere.

Det lureste er å fortelle akkurat det du skrev her til frisøren. Hun/han kan komme med gode tips. Kanskje du kan ta med et bilde også?

Si at du bare vil stripe, ikke klippe.

Jeg synes ikke det er dumt å stripe håret. Jeg går det selv, men det hender jeg farger og bleiker det også, og det sliter enda mer...

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...