AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #1 Skrevet 20. april 2021 Føler mange menm kun konser seg om klitten. Jeg elsker å bli fingret inni. Spesielt av de som kan det og treffer g-punktet. Få damer som liker dette? Menn, tror dere ikke damene liker dette? Og er det vanskelig å finne g-punktet? Anonymkode: d50f7...90f
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #2 Skrevet 20. april 2021 g-punktet eksisterer ikke. Finn på noe annet å trolle om!! Anonymkode: 16c52...34d 4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #3 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): g-punktet eksisterer ikke. Finn på noe annet å trolle om!! Anonymkode: 16c52...34d Hvorfor kommer jeg da sykt fort ved rett stimulig av finger inni vagina? Penis treffer ikke slik. Anonymkode: d50f7...90f 8
Fru Uperfekt Skrevet 20. april 2021 #4 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): g-punktet eksisterer ikke. Finn på noe annet å trolle om!! Anonymkode: 16c52...34d https://sml.snl.no/g-punkt 4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #5 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvorfor kommer jeg da sykt fort ved rett stimulig av finger inni vagina? Penis treffer ikke slik. Anonymkode: d50f7...90f Det er nerver fra klitoris man kjenner. G-punktet har aldri eksistert på samme måte som at jomfruhinnen aldri har eksistert. Ingen kirurger har noensinne funnet "g-punktet" under en operasjon. Det er en myte. Det eksisterer ikke. Anonymkode: 16c52...34d 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #6 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er nerver fra klitoris man kjenner. G-punktet har aldri eksistert på samme måte som at jomfruhinnen aldri har eksistert. Ingen kirurger har noensinne funnet "g-punktet" under en operasjon. Det er en myte. Det eksisterer ikke. Anonymkode: 16c52...34d Sier du nok fordi du dessverre ikke har funnet/kjent dette gode punktet. Anonymkode: d50f7...90f 10
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #7 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Sier du nok fordi du dessverre ikke har funnet/kjent dette gode punktet. Anonymkode: d50f7...90f Mesteparten av klitoris befinner seg på innsiden av kroppen:) Anonymkode: 942f9...f6e 7
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #8 Skrevet 20. april 2021 1 hour ago, Fru Uperfekt said: https://sml.snl.no/g-punkt https://en.wikipedia.org/wiki/G-spot The existence of the G-spot has not been proven, nor has the source of female ejaculation.[3][4] Although the G-spot has been studied since the 1940s,[2] disagreement persists over its existence as a distinct structure, definition and location Stoler mer på engelsk wikipedia enn SNL for å si det sånn. Anonymkode: 2c54e...d6d
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #9 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Føler mange menm kun konser seg om klitten. Jeg elsker å bli fingret inni. Spesielt av de som kan det og treffer g-punktet. Få damer som liker dette? Menn, tror dere ikke damene liker dette? Anonymkode: d50f7...90f Mange damer liker dette Anonymkode: c9ec1...508 3
Bamseklemmer Skrevet 20. april 2021 #10 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Føler mange menm kun konser seg om klitten. Jeg elsker å bli fingret inni. Spesielt av de som kan det og treffer g-punktet. Få damer som liker dette? Menn, tror dere ikke damene liker dette? Og er det vanskelig å finne g-punktet? Anonymkode: d50f7...90f Klart jeg må inni å kjenne på G-punktet,.. Det er ikke så vanskelig å finne, men det spørs om du kjenner noe... Jeg bruker hørselen og lytter etter stønn og signaler fra kvinnen hvor jeg skal stimulere... Ikke vanskelig å forstå at man treffer riktig, for det høres på kvinnen🤭 G-punktet finnes i den betydning av at man treffer en meget følsomt erogen sone, Så å si at det ikke finnes er jo bare uforståelig. Mannen har jo også G-punkt, og det er jo prostaten. G-punktet stimuleres på det bløte vevet som ligger mellom vaginaen og urinblæra. Det er jo skenes kjertler som blir trigget og stimulert, som fremskaper den deilige følelsen. Når man bruker to fingre med "kom hit" bevegelser mot G-punktet, kan jo også det fremskape en squirt. Altså en utløsning skapt av orgasme. Kvinner som ikke squirter eller squirter opplever jo sammentrekninger og orgasme av av det. Men det er bare det at det er ikke alle som har utviklet disse Skenes kjertler like godt. og det er nok også derfor ikke alle kjenner G-punktet like godt... Hvis man løfter klitthode hetta opp kan man jo også slikke på kvinnens frenulum, samtidig med stimuleringen av G-punktet. Det er nok mange kvinner som liker den kombinasjon... "Herregud, hva er det du gjør med meg" "Please, ikke stopp" Det betyr nettopp det, ikke stopp... selv om hun river av deg håret🤐 6
Gjest Lama_Drama Skrevet 20. april 2021 #11 Skrevet 20. april 2021 Virker som forskerne har lett etter en knapp merket med G. Vi snakker vel bare følsom sone. De sees sjelden, men føles desto oftere.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #12 Skrevet 20. april 2021 Det er diskutabelt om G-punktet finnes ja. Men om hun får det kjempegodt av å bli fingret og stimulert på et punkt inne i skjeden, så kan vel hun få lov å spør om andre har d på samme måte? Og om det er klitoris eller en annen struktur betyr kanskje ikke sååå mye for hennes nytelse? Jeg har det på samme måte TS, kommer veldig godt av å fingres i skjeden, og det er et punkt der som er ekstra deilig at han fingrer og når han gjør det får jeg orgasme ganske kjapt og da kommer det væske. Anonymkode: f70e3...72d 5
Gjest ABM Skrevet 20. april 2021 #13 Skrevet 20. april 2021 Om en ligger i 69 og slikker klitoris...for så å ta langfingeret forsiktig opp i skjeden og gni rolig mot tungen sin fra innsiden...så funker det iallefall:) (så kan man jo kalle det g-punkt eller hva man vil)
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #14 Skrevet 20. april 2021 Enda en evnukk av en mann som lufter sine fantasier. Anonymkode: cbbf7...408 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #15 Skrevet 20. april 2021 Hvis du liker å bli fingret så må du jo si det til han - ingen er tankelesere. Anonymkode: 55983...bee 2
SlemUlv Skrevet 20. april 2021 #16 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): https://en.wikipedia.org/wiki/G-spot The existence of the G-spot has not been proven, nor has the source of female ejaculation.[3][4] Although the G-spot has been studied since the 1940s,[2] disagreement persists over its existence as a distinct structure, definition and location Stoler mer på engelsk wikipedia enn SNL for å si det sånn. Anonymkode: 2c54e...d6d Du stoler mer på en side som gud og hvermannsen kan redigere... Enn et medisinsk leksikon... Well done. 5
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #17 Skrevet 20. april 2021 2 hours ago, ABM said: Om en ligger i 69 og slikker klitoris...for så å ta langfingeret forsiktig opp i skjeden og gni rolig mot tungen sin fra innsiden...så funker det iallefall:) (så kan man jo kalle det g-punkt eller hva man vil) Det hadde ikke funket for meg, men sikkert bra for et par andre 👍🏻 Støtter deg TS! Jeg har ikke vært med mange menn som kan det skikkelig, men jeg har lært opp et par kjærester. Mannen min nå hadde teknikken inne og vi har bare personalisert det til å passe meg perfekt 🥰 Anonymkode: 6ab6d...661 4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #18 Skrevet 20. april 2021 Min er rågod på det, han fingra meg til noen heite orgasmer stående i gangen etter date nr to. Jisses, trodde jeg skulle besvime 🤣 så her fingres det ja. Anonymkode: 69592...d64
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #19 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): g-punktet eksisterer ikke. Finn på noe annet å trolle om!! Anonymkode: 16c52...34d Selv om det ikke er noe å finne i «g-punktet» så er det veldig mange kvinner som kan skrive under på at de får nytelse når man treffer akkurat dette ene punktet i vagina. Så hvorfor ikke fortsette å ha navnet «g-punktet» på dette nytelsessenteret, men med en ny definisjon, slik som når man fikk en ny definisjon på «jomfruhinna». Min erfaring er at menn ikke er nok opptatt av klitoris, men går rett inn. Har kun vært med en mann som virkelig tok pusten fra meg med fingrene. De andre burde lære seg hvor og hva klitoris er 😅😂 Anonymkode: caaf7...c6e 3
NysgjerrigPiken Skrevet 20. april 2021 #20 Skrevet 20. april 2021 Enig med deg, TS. De fleste jeg har vært med konsentrerer seg mest om klitten, og av de som også bruker fingre inni har det ikke vært så mange som skjønner g-punktsstimuli (eller innvendig klitorisstimuli), men heller går for «inn/ut-varianten». Jeg elsker innvendig stimulering og kan komme av g-punktsstimuli alene. Har hatt noen få partnere som har vært veldig gode på dette, og de savner jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå