AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #1 Skrevet 19. april 2021 Når han virker som tidenes snilleste, men noe er "off" likevel.... Anonymkode: 3770f...7e5
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #2 Skrevet 19. april 2021 Kommer ann på utgangspunktet ditt, dine tidligere erfaringer osv men magefølelsen er ofte en god indikator. Anonymkode: 46fd4...fb9 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #3 Skrevet 19. april 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Kommer ann på utgangspunktet ditt, dine tidligere erfaringer osv men magefølelsen er ofte en god indikator. Anonymkode: 46fd4...fb9 Hva når tidligere erfaringer er varierte og magefølelsen svinger? Anonymkode: 3770f...7e5
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #4 Skrevet 19. april 2021 Dump han. Yes, jeg ble først! 🏆 Anonymkode: e6f8b...d5e 6
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #5 Skrevet 19. april 2021 Følger for å svare i morgen tidlig - er I halvsøvne nu 🤭 Anonymkode: 30255...f0a
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #6 Skrevet 20. april 2021 19 hours ago, AnonymBruker said: Følger for å svare i morgen tidlig - er I halvsøvne nu 🤭 Anonymkode: 30255...f0a Venter spent på svaret ditt! Anonymkode: 3770f...7e5
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #7 Skrevet 21. april 2021 Dump med en gang, har aldri hørt på makan. Dette er det værste tilfellet av mannfolk som går på to ben. Og tenk at av alle mennesker på jorden var det perfekte, flotte, fine, nydelige DEG som måtte treffe han!! Kom deg bort før det er for sent!!!!!!!!!! 10hi Fint om du skriver om deg selv, din bakgrunn og hva som gjør at du føler det du føler. Veldig vanskelig for oss å danne seg et bilde av noe på bakgrunn av ingenting.. Anonymkode: 43ba5...a1e
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #8 Skrevet 21. april 2021 Jeg hadde en fyr jeg likte og som jeg holdt på å bli seriøs med. Selv om jeg var betatt og han fylte dagene mine med solskinn var det likevel noe ved ham som fikk meg til å føle meg utrygg uten at jeg kunne sette fingeren på nøyaktig hva. Etter noe tid hvor jeg veide for og imot sa jeg til han at det ikke kom til å fungere og ønsket han lykke til videre. Umiddelbart etterpå startet han et helvete med hat og psykisk terror som holdt på i godt over ett år og hvor politiet ble involvert. Jeg er så glad for at jeg trakk meg ut når jeg gjorde og jeg synes oppriktig synd på nestemann som blir utsatt for dette mennesket. Anonymkode: 61214...bcf 4
Gjest Skogsalv Skrevet 21. april 2021 #9 Skrevet 21. april 2021 Du FØLER det det når du skal sovne ved siden av ham for natta! 100 % trygg og tilfreds: no worries! Alt annet: LØP fort som bare det 😎
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #10 Skrevet 24. april 2021 Følg magefølelsen. Anonymkode: 5b74d...e09 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #11 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 21.4.2021 den 12.42): Jeg hadde en fyr jeg likte og som jeg holdt på å bli seriøs med. Selv om jeg var betatt og han fylte dagene mine med solskinn var det likevel noe ved ham som fikk meg til å føle meg utrygg uten at jeg kunne sette fingeren på nøyaktig hva. Etter noe tid hvor jeg veide for og imot sa jeg til han at det ikke kom til å fungere og ønsket han lykke til videre. Umiddelbart etterpå startet han et helvete med hat og psykisk terror som holdt på i godt over ett år og hvor politiet ble involvert. Jeg er så glad for at jeg trakk meg ut når jeg gjorde og jeg synes oppriktig synd på nestemann som blir utsatt for dette mennesket. Anonymkode: 61214...bcf var det noen røde flagg? hvordan var han når dere var sammen? Anonymkode: e7ecf...eae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå