Gå til innhold

Erfaring med privatklinikken oslo?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har sett på anmeldelsen til Privatklinikken Oslo hos Dr. Marcus Eriksson, og det virker jo helt sykt shady at alle har skrevet kun gode ting om han? Og et par kommentarer om at legen ber pasientene om å skrive en god anmeldelse om han når de kommer hjem? Noen skriver at han virker sur og ikke hører på hva pasientene sier? Er det noen som har gått til han som kan si noe om han er flink eller ikke?

syns også det er litt rart at han har spesialisert seg innenfor forskjellig kirurgiske områder, som hjerne, fot, kne etc. og gått på harvard, men åpner en klinikk hvor han kun utfører kosmetiske inngrep??? 

Anonymkode: 36fa4...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har lite tillitt til legelisten.no sine vurderinger. Det er ikke noe kontroll på om legen skriver anmeldelsen selv (identiteten på skriveren blir ikke verifisert på noen måte), i tillegg så er det tydelig at legelisten.no har kommersielle forbindelser med enkelte legekontoret ved at de reklamerer for dem på nettsiden. De mottar iallefall sannsynligvis penger fra de legesentrene for reklamene. 

Jeg synes også at vurderingene skrevet om han der var svært lite nyanserte. 

Jeg har ikke erfaring med han srlv dessverre. 

Skal undersøke det litt nærmere. 

Anonymkode: a9ce8...15a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Jeg var denne uken hos dem og tok behandling med miradry (plagsom svette). De var meget hyggelige, og det du skriver om at han er sur, stemmer ikke i det hele tatt. Han var utrolig snill og hyggelig. Resultatet etter behandlingen er bedre en jeg hadde håpet på, og jeg anbefaler dem på det varmeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...