melina Skrevet 31. august 2005 #1 Skrevet 31. august 2005 Vi har tenkt å pusse opp badet vårt helt enkelt og billig i og med at vi ikke skal bo i den mer en maks et år. Gulvene skal beholdes som de er, men den stygge tapeten som er på veggene skal rives og vi skal kjøpe ny innredning. Noen som har tips til en enkel og billig, men likevel fin løsning på hva vi kan gjøre med veggene? Egentlig har jeg mest lyst til å flislegge, men det finnes kanskje enklere løsninger?
sixx Skrevet 31. august 2005 #2 Skrevet 31. august 2005 Flislegging er ikke billig...billigste løsning er fortsatt tapet.
Tusenfryd Skrevet 31. august 2005 #3 Skrevet 31. august 2005 Jeg hadde ikke giddet å pusse opp et bad for å bo der et år. Skal du selge igjen og legge litt penger for å få igjen penger, er dte noe annet. Men som helt midlertidig og brukbart, hadde jeg nok kanskje malt våtromstapeten? Holder et år det.
momo Skrevet 31. august 2005 #4 Skrevet 31. august 2005 Vi pusset opp badet vårt nå og vi valgte aqua tiles på veggene, det er plater som ser ut som fliser. Du får dette i forskjellige farger og mønstre. Kostet 500 kr for en plate, den er 120 cm brei og 240 cm høy. Synes det er kjempefint, så går det fort og greit og få det opp på veggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå