AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #1 Skrevet 19. april 2021 Det ser man ofte og hører ofte i debatt eller når folk bare diskuterer. De tror på 1 ting og det er bare den som fungerer. Jeg tror faktisk nesten alle ideologiene kan fungere, gitt rett tid og rett lederskap. Har 0 tro på fascisme og diktatorisk kommunisme. Men jeg har ikke problemer med å tro at enkelte retninger innen kommunisme faktisk kan fungere, ting vi ikke har prøvd og som ikke er autoritært. Samtidig tror jeg også at kapitalisme fungerer, gitt at forutsetningene er tilstede. Er jo nesten litt som religion dette her. Du velger en tros retning. Anonymkode: 8877d...2e6
PokemonGone Skrevet 20. april 2021 #2 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): religion Akkurat av den grunn. Hvorfor tror folk at det bare er en sann religion? Det er tre hovedfaktorer: staten, selskapene og de arbeidende menneskene. Hver ideologi mater hovedsakelig en av de tre faktorene.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #3 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det ser man ofte og hører ofte i debatt eller når folk bare diskuterer. De tror på 1 ting og det er bare den som fungerer. Jeg tror faktisk nesten alle ideologiene kan fungere, gitt rett tid og rett lederskap. Har 0 tro på fascisme og diktatorisk kommunisme. Men jeg har ikke problemer med å tro at enkelte retninger innen kommunisme faktisk kan fungere, ting vi ikke har prøvd og som ikke er autoritært. Samtidig tror jeg også at kapitalisme fungerer, gitt at forutsetningene er tilstede. Er jo nesten litt som religion dette her. Du velger en tros retning. Anonymkode: 8877d...2e6 Jeg er enig med deg. Personlig stemmer jeg på det partiet som representerer den ideologien jeg er mest enig sett i de samfunnsmessige omstendigheten rundt. Anonymkode: e8d55...6a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå