^me^ Skrevet 31. august 2005 #1 Skrevet 31. august 2005 si hvis du hadde fått 10.000 kr til og bare kjøpt klær, kosmetikk, sko og accessoarer. MEN!det er en liten bakdel...du kan bare kjøpe på nettbutikker. hva hadde du kjøpt og hvor? legg gjerne inn linker!
Grace Skrevet 31. august 2005 #2 Skrevet 31. august 2005 Endel filmer på www.cdon.com masse sminke på www.strawberrynet.no hårstæsj påww.lookfantastic.com Klær fra www.haburi.com Mer klær fra www.hm.com noen sko fra lillevinkelsko.no en baderadio fra netthandelen.no Nye solbriller fra www.qxl.no en ny mobil fra www.spaceworld.com Tror vel egentlig jeg har brukt opp MYE mer enn ti tusen, så jeg får vel heller spørre: får jeg mer penger?
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2005 #4 Skrevet 31. august 2005 En "Babycomp" Fylle opp med produkter fra Strawberrynet.com Klær fra H&M
Rosenrød Skrevet 31. august 2005 #5 Skrevet 31. august 2005 Jeg ville splashet ut pengene på denne: http://www.eluxury.com/browse/product_deta...&SectionID=9000
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2005 #6 Skrevet 31. august 2005 Jeg ville splashet ut pengene på denne: http://www.eluxury.com/browse/product_deta...&SectionID=9000 ← Gale matias!! Ingen veske er verd så mye...
orakel Skrevet 31. august 2005 #7 Skrevet 31. august 2005 E-luxury.com leverer ikke til Norge. Det gjør derimot Mulberry og net-a-porter Der ville jeg ha brukt pengene.
^me^ Skrevet 31. august 2005 Forfatter #8 Skrevet 31. august 2005 E-luxury.com leverer ikke til Norge. Det gjør derimot Mulberry og net-a-porter Der ville jeg ha brukt pengene. ← det er godt at det ikke bare er jeg som liker vesker så godt at jeg kan betale 8000 for en hvis jeg hadde hatt pengene
Gjest 1111 Skrevet 31. august 2005 #9 Skrevet 31. august 2005 Jeg ville nok brukt endel penger på Odium Clothing, spesielt på den røde waspien og et par av korsettene de har der. På X-tra-X ville jeg også brent penger, de har mange fine skjørt og de har så mye at jeg fint kunne brent opp minst 10.000 bare ved en times surfing der! Det kjedelige er at kvaliteten er dårlig, jeg har kjøpt en veske derfra i fløyel som har revnet totalt. Sett bort ifra kvaliteten, så ville jeg nok svidd vekk mye der. Og for å ikke glemme Howcool med fiiine sko
Rosenrød Skrevet 31. august 2005 #10 Skrevet 31. august 2005 E-luxury.com leverer ikke til Norge. Det gjør derimot Mulberry og net-a-porter Der ville jeg ha brukt pengene. ← Selv om de ikke leverer til Norge, finnes det måter å gjøre det på, det er firmaer som spesialiserer seg på dette. Så Diorvesken skulle blitt min hvis jeg fikk de 10000, ja!
Gjest Gjesta Skrevet 31. august 2005 #11 Skrevet 31. august 2005 E-luxury.com leverer ikke til Norge. Det gjør derimot Mulberry og net-a-porter Der ville jeg ha brukt pengene. ← Mulberry
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2005 #12 Skrevet 31. august 2005 Jeg vet ikke om så mange nettbutikker, men vill ihvertfall kjøpt en designerveske. Dersom det ikke funke kunne jeg sikkert blåst av 10 000 kroner hos asos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå