Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten har alltid vært ganske opptatt med sitt, men i mindre grad. I starten av forholdet fikk jeg ganske så mye oppmerksomhet, eller var vel mye oppmerksomhet sammenlignet med nå. For nå har det nemlig sagt seg helt stopp. Kjæresten bor i Sverige, og ettersom grensene er stengt kan vi ikke se hverandre. Dermed er vi avhengig av kommunikasjon via telefon, og i løpet av en dag snakker vi kanskje sammenlagt en halvtime eller 20 minutter. Har ved flere anledninger sagt at jeg ønsker meg mer tid sammen med han, at vi faktisk tar oss tid til hverandre. Det er ikke slik at han alltid er opptatt, men føler at han ikke prioriterer meg og forholdet vårt. Om så ikke oppmerksomhet, ønsker jeg meg kjærlighet fra han. Trenger den bekreftelsen fra han når vi ikke kan se hverandre, at han fortsatt vil være sammen med meg og at han ønsker å ha meg. Men kjæresten sier at han ikke ønsker å gi kjærlighet når jeg ber om det, fordi det dreper lysten hans. Samtidig når jeg ikke maser om det, vil han heller ikke gi? 

Anonymkode: a7ded...6d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det konkret du ønsker av han, nå som dere ikke kan møtes fysisk? 

Jeg tenker at 20-30 minutters telefonsamtale hver dag er ganske mye. Men er det noe i innholdet i samtalene du savner? 

AnonymBruker
Skrevet

Du vil snakke mer i telefonen og han mindre?

Folk er forskjellige. Det betyr ikke at den som vil snakke mest i telefonen er mer glad i den andre enn den som vil snakke minst.

Noen vil snakke sammenhengende x minutter én gang om dagen, mens andre vil snakke hver gang de har en ledig stund. Dette kan bli veldig slitsomt for andre som trossalt skal leve et liv der de bor.

Hvis han aldri vil snakke med deg, så er det jo kjedelig, selvsagt

Anonymkode: 37517...a6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...