AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #1 Skrevet 19. april 2021 Har vært sammen med kjæresten i 2 år nå, og har møtt på et lite problem. Kjenner nemlig på i det siste at jeg kanskje ikke er så forelsket mer, er ikke 100% sikker men tanken er der. Men kanskje er det også naturlig etter 2 år? Føler meg så forvirret, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Han er en veldig vidunderlig mann og har absolutt kvaliteter jeg setter stor pris på, men samtidig ønsker jeg på en måte å fortsatt kjenne på forelskelse. Noen som har noe tanker å dele? Anonymkode: a1039...0f6
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #2 Skrevet 19. april 2021 Den mest intense forelskelsen går ofte over etter 1-2 år. Anonymkode: ce61f...698 4
Gjest irkan90 Skrevet 19. april 2021 #3 Skrevet 19. april 2021 Det er veldig normalt. Ikke noe å engste seg over Etterhvert, med guts og vilje og gjensidig aksept, vil den gamle forelskelsen erstattes av noe dypere og tryggere. Det er det som er kjærlighet.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #4 Skrevet 19. april 2021 Takk for svar ! Har bare vært i ett forhold tidligere, som varte i 5 år. Der følte jeg alltid en slags følelse av forelskelse, som jeg ikke gjør nå. Om jeg skal se det side om side, blir jeg engstelig. Anonymkode: a1039...0f6
Hannah80 Skrevet 19. april 2021 #5 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk for svar ! Har bare vært i ett forhold tidligere, som varte i 5 år. Der følte jeg alltid en slags følelse av forelskelse, som jeg ikke gjør nå. Om jeg skal se det side om side, blir jeg engstelig. Anonymkode: a1039...0f6 Ingenting kan måle seg med den første ordentlige forelskelsen. Er min erfaring da😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå