Gå til innhold

Hvilken butikk savner du mest?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Khadira skrev (14 timer siden):

Takk for den, du. :fnise: Men i og med at Normal sånn jeg har skjønt det er en ganske populær kjede, så skulle en jo tro at de hadde tjent godt på å ha nettbutikk. Var sånn jeg tenkte. :) 

De foretrekker vel å ha rælet (som vi forøvrig elsker å kjøpe 🤣) stående i butikken, fremfor å selge over nett 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 95fab...a05

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Savner Ikea😩

Anonymkode: 95fab...a05

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Normal, som så mange andre 😅 

Jeg har barn som har vokst som uvær, en av dem er tenåring og mellom barn- og voksenstørrelse. Når vi ikke kan dra og prøve må jeg bestille en haug forskjellige sko og klær i forskjellige størrelser, og da sende tilbake det som ikke passer. Føles ikke særlig bra, må jeg si. Og Klarna kontoen min er ikke morsom å sjekke; har bestilt for over 20.000,- (!) den siste tiden! 😧 Mesteparten blir jo returnert, men når man ikke kan prøve i butikk, så 🤷🏼‍♀️

Så jeg savner også klesbutikker, sportsbutikker og skobutikker 😂

Anonymkode: 8f62e...305

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hagesenter og møbelbutikk. Vi trenger nye hagemøbler, men vil prøvesitte stol/sofa før kjøp, så er uaktuelt å kjøpe på nett.

Anonymkode: 97645...272

AnonymBruker
Skrevet
Khadira skrev (15 timer siden):

Takk for den, du. :fnise: Men i og med at Normal sånn jeg har skjønt det er en ganske populær kjede, så skulle en jo tro at de hadde tjent godt på å ha nettbutikk. Var sånn jeg tenkte. :) 

Jeg tenker kanskje de hadde tapt på nettbutikk i lengden, i alle fall om flere er som meg. Når jeg handler på Normal kommer jeg sjelden ut med kun det jeg gikk inn i butikken for å kjøpe. Jeg faller nesten alltid for noen flere fristelser på vei gjennom labyrinten av en butikk, på vei mot kassa. I nettbutikker bestiller jeg det jeg skal ha, ferdig med det.

Anonymkode: 97645...272

• Liker 1
Skrevet

Normal, Nille, Jysk. Og Kid/Princess, trenger sårt nye laken. 

Ellers har jeg raida Coop Obs for alt som finnes der; Har kjøpt undertøy, sokker, bøker, strykejern, kasseroller++. Etter måneder med stengte butikker har Coop Obs vært redningen. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg savner også Normal. Pleide å kjøpe bl.a. hårfargen min der. Savner også Clas Ohlson, stedet for dingser. Av og til dukker det opp tanken at "åh, det må jeg dra på Clas Ohlson og kjøpe!", og så kommer jeg på at det er stengt.

Blant annet skulle jeg gjerne hatt en skikkelig støvkost, til å gjøre rent bak radiatorene. Der er det MYE støv. Har ikke noe annet å dytte bak der, så støvkost må kjøpes. Med frakt på nett blir den unødvendig dyr.

• Liker 1
Skrevet

Når butikkene åpner igjen tenkte jeg å ta en tur på Kicks, Clas Ohlson og Panduro 😊 

Jeg har lyst til å gå på Kicks fordi jeg har lyst på ny foundation og det er vanskelig å vite hvordan fargene er i virkeligheten. Panduro fordi det er så utplukket på nett, samme med Clas Ohlson. 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger

Perelandra, mod. 

Skrevet

Parfymeri, klesbutikker og bokhandel. 

Skrevet

Jeg savner sportsbutikker for jeg skulle hatt meg nye goretex sko 😉 Og Europris og Maxbo fordi jeg skulle kjøpt noe til hytta. Syns click and collect er litt tungvint ;) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg er generelt så jævli lei av stengte butikker og utesteder!  Jeg trenger byggevarer og maling, terrassemøbler og ny ryggsekk. I tillegg har jeg lyst til å rusle rundt på kjøpesenter, og kikke etter litt nye sommerklær.  Og jeg vil ha utepils i sola!  Hvis ikke butikker og utesteder får åpne når vi kommer til mai så er dugnaden over for min del. Da blir helgene tilbrakt andre steder enn Oslo.

Anonymkode: 78cb2...066

Samme her :) Og utifra hva Raymond Johansen har sagt i avisen de siste dagene så ser det ut som om vi kan se langt etter at både butikker og utesteder åpner i løpet av mai. Men men. Vi har allerede kjørt ut av Oslo en gang, og blir nok noen runder til. :shoppe:

Anonymkode: 0c330...dff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Lady Lovelylocks skrev (20 timer siden):

Til deg som bor i områder med stengte butikker og kjøpesenter. Hvilken butikk savner du mest?

Jeg savner Normal, gleder meg til å finne masse greier jeg ikke trenger 😂

Varierer litt. Spørs på hva jeg trenger. Maxbo hadde vært praktisk for vi har midt i en oppussing når ting stengte, så mangler en del lister. Også begynte en del av trusene mine å revne så måtte ha truser :) Jeg er ikke noe flink nettshopper.  Jeg er også veldig sensitiv til en del stoffer på klær så må nesten se på ting først og kjenne litt på stoff osv. :) 

Anonymkode: 0c330...dff

AnonymBruker
Skrevet

Studenten iskrembar på Karl Johan.

Anonymkode: f4910...79a

AnonymBruker
Skrevet

At det er mulig å kjøpe seg en is eller kaffe og sette seg på en kafe. Savner egentlig ikke så mange butikker som selger produkter, da jeg uansett kjøper det meste på nett (også før C19). Men det kunne vært kjekt å kunne prøve et og annet klesplagg, men jeg greier meg egentlig fint med nettbutikk og returrett på alt av nettkjøp. 

Anonymkode: f7a34...c7c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å slippe å gå i butikker er noe av det positive med pandemien. Så kommer ikke på noen jeg savner.

Anonymkode: cc996...2a3

Skrevet

Normal. 

Skrevet

Normal: fordi jeg begynner gå tom for de gode hårstrikkene!
Møbelbutikker fordi jeg trenger nye puter til utemøbler, og vil sjekke ut stoff og mykhet i dem...
H&M: fordi jeg elsker billighjørnet de har i den lokale butikken!
NewYorker: rett før nedstengning fant jeg meg den perfekte sports-BH som er superbehagelig bruke på jobb, og skulle hatt flere av den...

AnonymBruker
Skrevet

Scandinavian Photo. Tenkte å handle nytt kamera, men kjøper ikke sånt uprøvd.

Anonymkode: 69fdf...f87

AnonymBruker
Skrevet

Normal, håper de ikke ender opp som Loco, hvis noen husker den kjeden?

Anonymkode: 40a14...71a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...