AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #1 Skrevet 19. april 2021 Når man dater eksklusivt og har gjort det en stund, hvordan går man da frem for å bli bedre kjent og finne ut om det blir et forhold? Man har da blitt enige om at man ikke ligger, treffer eller chatter med andre, man oppfører seg som kjærester offentlig etc. Det er bare meg og han og vi ønsker å finne ut av hva dette kan bli. Hva er det som skal til for at det ikke blir noe? Er det små ting eller er det en stor ting som skal til for at det ikke blir noe? Anonymkode: c2439...9ec
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #2 Skrevet 19. april 2021 Hvor ofte treffes dere? Snakker dere mye utenom? Anonymkode: 131c4...b01
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #3 Skrevet 19. april 2021 Vi treffes flere ganger i uken. Presser inn tid til hverandre før og etter jobb. Så når vi har fri er vi hos hverandre gjerne i helgene fra fredag ril søndag. Vi snakker en del, men han er veldig i bobla de dagene han jobber og fokusert på seg og sitt da. Vi er litt forskjellige der. Anonymkode: c2439...9ec
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #4 Skrevet 19. april 2021 Hvor lenge har dere datet? Har dere introdusert hverandre til familie og venner? Anonymkode: 131c4...b01
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #6 Skrevet 19. april 2021 Jeg har hilst på ett par av kompisene hans. Han har hilst på noen av venninne mine. Familie er ikke involvert enda og det har vi ikke snakket om. Vi har datet i 2 mnd, men kjenner hverandre godt fra før før vi begynte å date. Vi begge planlegger dater frem i tid og tAt like mye initiativ til å møtes. Anonymkode: c2439...9ec
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #7 Skrevet 19. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg har hilst på ett par av kompisene hans. Han har hilst på noen av venninne mine. Familie er ikke involvert enda og det har vi ikke snakket om. Vi har datet i 2 mnd, men kjenner hverandre godt fra før før vi begynte å date. Vi begge planlegger dater frem i tid og tAt like mye initiativ til å møtes. Anonymkode: c2439...9ec Det hadde vært for tidlig for meg å kalles kjærester, men alle er nok forskjellige. For min del går det omtrent seks måneder med dating før jeg er komfortabel med kjærestetittel. Har hørt flere menn enn kvinner som tenker slikt, jeg føler kvinner ofte ønsker det skal gå raskere.. Jeg er nødt til å føle på at betattheten glir over i forelskelse og kjærlighet før jeg ønsker å være offisielt sammen. Anonymkode: 131c4...b01 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #8 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det hadde vært for tidlig for meg å kalles kjærester, men alle er nok forskjellige. For min del går det omtrent seks måneder med dating før jeg er komfortabel med kjærestetittel. Har hørt flere menn enn kvinner som tenker slikt, jeg føler kvinner ofte ønsker det skal gå raskere.. Jeg er nødt til å føle på at betattheten glir over i forelskelse og kjærlighet før jeg ønsker å være offisielt sammen. Anonymkode: 131c4...b01 Helt sykt at du forventer at kvinner skal potensielt kaste bort 6 mnd på deg før de overhodet har lov til å kalle deg kjæresten sin. Du torturere dem dem jo. Det eneste du oppnår med det er å gjøre kvinner usikker, der de eneste som står igjen er de verste dørmattene som ikke tør si noe om hvor jævlig kjipt de har det med dette her. Ingen normale kvinner orker det der. Anonymkode: 06942...c98
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #9 Skrevet 19. april 2021 Spørsmålet mitt er hvordan man går videre for å bli bedre kjent og evt ett forhold? Hva er det som skal til for at det ikke blir noe? Er det små ting eller er det en stor ting som skal til for at det ikke blir noe? Ikke når man setter merkelapp på hele greia. Anonymkode: c2439...9ec
utakulanini Skrevet 19. april 2021 #10 Skrevet 19. april 2021 (endret) 45 minutter siden, AnonymBruker said: Spørsmålet mitt er hvordan man går videre for å bli bedre kjent og evt ett forhold? Hva er det som skal til for at det ikke blir noe? Er det små ting eller er det en stor ting som skal til for at det ikke blir noe? Ikke når man setter merkelapp på hele greia. Anonymkode: c2439...9ec Det er vel umulig å svare på, da det er svært individuelt. Det som er sett på som små ting for noen, vil for andre være store ting. Et viktig spørsmål jeg alltid kommuniserer i løpet av datingen, er hva våre dealbreaker er. De fleste har et par ting som kan gjøre at man ønsker å bryte en relasjon - jeg har forskjellige dealbreaker utifra hvilken relasjon det er snakk om; romantisk, familiært eller vennskap. Jeg synes for eksempel at ærlighet i et romantisk forhold er såpass viktig, så jeg forklarer tydelig at det er en dealbreaker om jeg oppdager løgn. Jeg ønsker heller brutal ærlighet, noe som fungerer langt bedre for meg. Endret 19. april 2021 av utakulanini
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #11 Skrevet 19. april 2021 49 minutter siden, AnonymBruker said: Helt sykt at du forventer at kvinner skal potensielt kaste bort 6 mnd på deg før de overhodet har lov til å kalle deg kjæresten sin. Du torturere dem dem jo. Det eneste du oppnår med det er å gjøre kvinner usikker, der de eneste som står igjen er de verste dørmattene som ikke tør si noe om hvor jævlig kjipt de har det med dette her. Ingen normale kvinner orker det der. Anonymkode: 06942...c98 Det finnes faktisk andre som er likedan som meg, men nå er jeg i et langt og seriøst (og svært lykkelig) forhold, så du behøver ikke bekymre deg for meg. Og tortur er det ikke, jeg er helt klar og tydelig på dette helt fra start. De som vet at de behøver sikkerheten av en tittel tidligere enn dét, sier jo da ifra at de ikke lenger Anonymkode: 131c4...b01
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #12 Skrevet 19. april 2021 Just now, AnonymBruker said: Det finnes faktisk andre som er likedan som meg, men nå er jeg i et langt og seriøst (og svært lykkelig) forhold, så du behøver ikke bekymre deg for meg. Og tortur er det ikke, jeg er helt klar og tydelig på dette helt fra start. De som vet at de behøver sikkerheten av en tittel tidligere enn dét, sier jo da ifra at de ikke lenger Anonymkode: 131c4...b01 - at de ikke lenger er interessert. Og at de blir usikre på grunn av dette jeg heller ikke enig i. Jeg gjør det klart at jeg kun dater én person om gangen (har ikke energi eller tid til å overlappe, dessuten føles det respektløst) og jeg foretrekker helst at den jeg dater tenker nokså likt der. I alle fall etter en måneds tid synes jeg man bør fokusere på kun hverandre for å se an hvordan man er kompatible med hverandre. Synes du fremdeles de er dørmatter? Min partner er i alle fall langt ifra den beskrivelsen, men vi kan alltids være enige om å være uenige Anonymkode: 131c4...b01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå