Gå til innhold

Sorry å skuffe dere, men jeg kler meg ikke fint for å få oppmerksomhet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av et emne der en bruker påstod at kvinner bruker tettsittende klær for at menn skal stirre, og at kvinner liker når menn studere rompa. 

Jeg er uenig i dette, jeg kler meg i tettsittende klær fordi det er moten, og jeg føler meg komfortabel med å passe inn i samfunnet.  Synes det er svært ubehagelig om noen studerer kroppen min.

Anonymkode: 6acbd...45e

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vet vi det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

ok 

Anonymkode: aedeb...a6d

AnonymBruker
Skrevet

Ok, skal prøve å ikke stirre når jeg ser deg.

Anonymkode: 456c7...c7a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sånn er verden.

Anonymkode: 21b6c...bb9

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner kler seg ikke fint for at menn skal stirre. De kler seg fint for at andre kvinner skal stirre.

Anonymkode: 22eb0...0f6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok. Jeg kler meg i fine klær fordi jeg elsker å være fin, og elsker oppmerksomhet fra begge kjønn. Jeg kler meg i klær jeg liker, og som jeg kler, og jeg kler meg for mannen min som blir glad når jeg er fin. Og fordi jeg blir glad over å se på mitt eget speilbilde når jeg har på meg vakre klær. 

Jeg kler meg ikke i moteklær noensinne da. Har min egen stil, og den har ingenting med mote å gjøre. :)

Anonymkode: cc47d...25f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke at noen skal stirre. Jeg kler meg som jeg gjør for å føle meg fint om noen stirrer føler jeg meg stygg og ekkel.

Anonymkode: c1d8d...1af

AnonymBruker
Skrevet

Vanlig at folk generelt tror at man er til for dem og ikke seg selv.

Anonymkode: c8a87...b1e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Inspirert av et emne der en bruker påstod at kvinner bruker tettsittende klær for at menn skal stirre, og at kvinner liker når menn studere rompa. 

Jeg er uenig i dette, jeg kler meg i tettsittende klær fordi det er moten, og jeg føler meg komfortabel med å passe inn i samfunnet.  Synes det er svært ubehagelig om noen studerer kroppen min.

Da kler du deg jo for å få oppmerksomhet. Om du var likegyldig til oppmerksomhet så hadde du vel aldri kledd deg etter hva som er moten?

Anonymkode: a4b0b...f2e

• Liker 7
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Takk, for at du informerte oss om dette...

AnonymBruker
Skrevet

Det er notert

Anonymkode: e6701...e40

AnonymBruker
Skrevet

Godt du oppklarte, dette er noe jeg har tenkt på

Anonymkode: 023c9...e55

AnonymBruker
Skrevet

Skal fortsatt fortsette å stirre på deg :P

Anonymkode: 43695...171

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg liker det best når du har på deg tettsittende klær, og jeg digger rumpa di 😎

Mvh GudSelv

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.4.2021 den 20.39):

Vanlig at folk generelt tror at man er til for dem og ikke seg selv.

Anonymkode: c8a87...b1e

Noen tror dette, men vil ikke si at det er vanlig. Å tenke slik henger sammen med manglende forståelse og medfølelse for andre mennesker , og det er ikke så vanlig

Anonymkode: 7f73a...d84

AnonymBruker
Skrevet

De som stirrer er creeps, og ingen kvinner med respekt for seg selv liker slike menn.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.4.2021 den 23.09):

Skal fortsatt fortsette å stirre på deg :P

Anonymkode: 43695...171

Da må du tåle å bli avvist og mislikt av kvinner. 

AnonymBruker
Skrevet

Tettsittende klær er ikke mote

Anonymkode: a5c2b...98b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.4.2021 den 20.25):

Da må jeg skuffe deg med at du er ekstemt naiv. Litt dum faktisk.

Anonymkode: cb31e...9e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...