AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #1 Skrevet 19. april 2021 Hei! Jeg tenker jeg kanskje ikke kan være den eneste som sliter med dette, så lurer på om noen har noen gode tips. Tenker først og fremst på bikinier og strandklær. Har hatt en del hvite bikinier, eller bikinier med hvite partier på, og de er så stygge nå :( De har blitt helt gule og misfarget, så regner jo med at det enten er solkrem, saltvann eller sola.. Har noen tips for å unngå dette? Og så får jeg som regel også gule flekker på hvite t-skjorter etter deodoranten. Eller jeg tror det hvert fall er deodoranten, for det er alltid under armene. Kan legge til at jeg ikke svetter mye. Betyr det at jeg bruker en dårlig deodorant? Lei av at klærne mine blir ødelagt.. og er veldig glad i hvite klær, så synes det er litt kjedelig at dette alltid skjer. Takknemlig for tips🥰 Anonymkode: de1ee...33d
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #2 Skrevet 19. april 2021 Ja, du har en dårlig deodorant, gå på et parfymeri eller en helsekost og kjøp skikkelige og ikke de til 30kr på kiwi. Anonymkode: 16eb3...9a9 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #3 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, du har en dårlig deodorant, gå på et parfymeri eller en helsekost og kjøp skikkelige og ikke de til 30kr på kiwi. Anonymkode: 16eb3...9a9 Bruker Cosmica fra apoteket.. men mulig kanskje ikke det er godt nok. Anonymkode: de1ee...33d 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #4 Skrevet 19. april 2021 Solkrem gir gule klær Anonymkode: f1a18...d83
Gjest Føsleguri Skrevet 19. april 2021 #5 Skrevet 19. april 2021 Solkrem gir gule flekker på klærne. Det samme gjør en del deodoranter - når jeg skiftet til Biotherm Pure deo fikk jeg ikke flekker på hvite klær lenger.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #6 Skrevet 20. april 2021 Føsleguri skrev (12 timer siden): Solkrem gir gule flekker på klærne. Det samme gjør en del deodoranter - når jeg skiftet til Biotherm Pure deo fikk jeg ikke flekker på hvite klær lenger. Tusen takk! Da burde jeg teste ut den:) Hvordan løser dere andre det med solkrem og klær? Unngår å bruke hvite klær..? Anonymkode: de1ee...33d
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #7 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Tusen takk! Da burde jeg teste ut den:) Hvordan løser dere andre det med solkrem og klær? Unngår å bruke hvite klær..? Anonymkode: de1ee...33d Har aldri opplevd gule flekker på hvite klær, verken av solkrem eller deodorant. Mulig noen er mer disponert for det? Jeg ville nok ha testet litt ut med hvite klær du ikke er redd for sånn at du ser hva som funker og ikke. Kjedelig å få klærne sine ødelagt. Anonymkode: 6d1b9...d3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå