Gå til innhold

Hvilke våtservietter er best?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilke våtservietter foretrekker dere?😊 og hvorfor?

Anonymkode: 659f3...165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sender Änglamarkvåtservietter med til barnehagen. Selv bruker jeg aldri våtservietter. Vasker rumpa til barnet under rennende vann i stedet.

Anonymkode: e71e2...a48

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Sender Änglamarkvåtservietter med til barnehagen. Selv bruker jeg aldri våtservietter. Vasker rumpa til barnet under rennende vann i stedet.

Anonymkode: e71e2...a48

Hver. Eneste. Gang??🤯

Anonymkode: b30a7...973

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Neutral til babyen og first Price til 3-åringen😅 Bruker våtservietter kun på tur en sjelden gang, ellers er det tørre engangskluter med vann og kokosolje😊

Anonymkode: 852c6...6e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker dermica når jeg er på tur, ellers engangskluter med vann og kokosolje. 

Anonymkode: 9a9cf...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mrsoft fuktet i rent vann.

Anonymkode: 509a6...6ba

MESOFT

Anonymkode: 509a6...6ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker kun anglemark sine, de reagerer ikke barnet på I det hele tatt. Når han var mindre brukte vi bare mesoft. 

Anonymkode: 8ab65...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dermica. Billig, praktisk lokk og ungen tåler de greit. Blir brukt daglig. 

Anonymkode: 77f4a...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

FirstPrice. De er passe våte! Jobber i barnehage, og det er disse som får barna rene!

Anonymkode: b7b0f...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Foretrekker first price faktisk. Har svært sensitiv hud og prøvd det meste der ute, men får INGEN utbrudd av first price sine servietter. 

Anonymkode: b5334...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

I Sverige fraråder helsemyndighetene bruk av våtservietter fordi det er konserveringsmidler i dem som kan være hormonforstyrrende for barnet. Man skal helst bruke det så absolutt lite som mulig. Så jeg forholder meg til det.

Bruker gasskluter og vann.

Anonymkode: b32b1...f56

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

I Sverige fraråder helsemyndighetene bruk av våtservietter fordi det er konserveringsmidler i dem som kan være hormonforstyrrende for barnet. Man skal helst bruke det så absolutt lite som mulig. Så jeg forholder meg til det.

Så fint for deg, da. Du ville bare stikke innom tråden og opplyse oss om det? For å svare på ts sitt spørsmål, det ble litt vanskelig for deg? 

Anonymkode: 77f4a...234

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lillego! De er veldig gode. Frøkna her i hus reagerer på mange merker, og spesielt Rema 1000 sine. Så de ville jeg absolutt styrt unna, iallfall 😊

Anonymkode: bac84...581

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker bare engangskluter (mesoft) til rompa. Væter de og legger tett boks om vi skal på tur. Funker fett.

Våtservietter bruker jeg kun på å vaske hender og ansikt på eldre barn på tur. Hjemme bruker vi klut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pampers pure aqua. Fordi de er de eneste jeg har funnet som ikke etterlater et sjikt med gugge. Hater våtservietter som gjør hendene sleipe etter bruk siden de skal inneholde "pleiende stoffer". 

Anonymkode: 28691...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis vi brukte - på tur og barnehagen - så er de med minst lukt, type rema tusen sine, eller first price.

men klut med vann fungerer så mye bedre. Eller, hvis ingen er med, så tørre klutter med bare vann. 

klutene kjøpte vi på ikea og princess, de begge selger slike 10 pack. og de vaskes sammen med sengetøy og håndklær på 60 graders vask og blir helt rene. Og ingen utslett på rumpa. 

Anonymkode: a7d46...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvor er svaret på spørsmålet TS stilte?🤔

Anonymkode: c7bcf...6c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...