Gå til innhold

lekebryting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Er det noen som har noe erfaring med dette? Kjæresten min liker spesielt å fange hodet mitt mellom lårene sine og å klemme. Hun har tynne bein, men kan klemme forbausende hardt. 

Anonymkode: 37169...f59

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lekebryting har jeg vel vært med på, men ikke at hodet mitt er blitt klemt slik du forteller.  Heller ute  i snøen...

Anonymkode: dae2b...cf5

AnonymBruker
Skrevet

Kan funke bra som "foreplay". 

Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
FU
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Cleo88 skrev (17 timer siden):

Har alltid likt dette og mange ganger tatt initiativ - men tidligere partnere har ikke skjønt at det er en fin lek, eventuelt forspill 🥺

Ny partner foreslo noe "ned den gata" 😈her om dagen. Jeg ble sjeleglad 💗

Det er ekstra gøy hvis man er omtrent like sterk så det blir litt konkurranse.  Noen menn pirres av å bli holdt nede.

Anonymkode: 740c5...6b8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.4.2021 den 19.28):

Hei. Er det noen som har noe erfaring med dette? Kjæresten min liker spesielt å fange hodet mitt mellom lårene sine og å klemme. Hun har tynne bein, men kan klemme forbausende hardt. 

Elsker å lekeslåss med kjæresten min, men vi sier selvfølgelig fra om det er noe vi ikke liker, og respekterer selvfølgelig hverandres grenser.

Anonymkode: 318a1...b46

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det også.  Både å ha overtaket og å ha henne oppå meg pirrer.  Putekrig i senga eller søndøpekrig ute om vineren.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det er ekstra gøy hvis man er omtrent like sterk så det blir litt konkurranse.  Noen menn pirres av å bli holdt nede.

Anonymkode: 740c5...6b8

Helt enig.  Det er da det blir spennende.  Elsker det faktisk.

• Liker 1
Skrevet

Som oftes ender lekeslossing opp med hærlig sex, og alle vet det uten å si det.

Personlig liker jeg best å bli holdt i jerngrep, da må jeg jo jokke eller gnikke meg løs. Og helst i joggebukse eller et tynt stoff som gjør at kunturene kjennes mot kroppen.

Det er bare så hærlig å se at man blir rød i ansiktet og andpusten av brytingen, men også puster høyt og svelger ofte fordi man er så kåt at man holder på å eksplodere. Man kan lett få orgasme at dette selv med klærne på, og det er et ypperlig forspill😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (8 timer siden):

Som oftes ender lekeslossing opp med hærlig sex, og alle vet det uten å si det.

Personlig liker jeg best å bli holdt i jerngrep, da må jeg jo jokke eller gnikke meg løs. Og helst i joggebukse eller et tynt stoff som gjør at kunturene kjennes mot kroppen.

Det er bare så hærlig å se at man blir rød i ansiktet og andpusten av brytingen, men også puster høyt og svelger ofte fordi man er så kåt at man holder på å eksplodere. Man kan lett få orgasme at dette selv med klærne på, og det er et ypperlig forspill😄

😂😂. Du burde seriøst vurdere å bli forfatter av erotiske noveller .. er ikke vondt ment da😊

Anonymkode: 75103...97a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

😂😂. Du burde seriøst vurdere å bli forfatter av erotiske noveller .. er ikke vondt ment da😊

Haha, hele livet mitt er jo som en erotisk novelle... Når jeg skriver om ting jeg har opplevd, skriver jeg som jeg husker det. kanskje litt vel detaljert, men det er jo bare for å få innlevelse... Vurderer faktisk å skrive bok om meg selv og mine elskerinner, det skal hete "The last Gentleman"😂😂

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (2 timer siden):

Haha, hele livet mitt er jo som en erotisk novelle... Når jeg skriver om ting jeg har opplevd, skriver jeg som jeg husker det. kanskje litt vel detaljert, men det er jo bare for å få innlevelse... Vurderer faktisk å skrive bok om meg selv og mine elskerinner, det skal hete "The last Gentleman"😂😂

Ja se der. Sex selger så why not?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger lekesloss og bryter vi naken eller kun i undertøy. Hun blir veldig kåt av det . Hun holder meg fast med lårene, kjenner nesten det damper av kjønnet hennes. Når jeg endelig få overtaket holder jeg henne i et jerngrep, da er hun så våt at jeg glir inn.

Anonymkode: 5f89e...71e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner jeg blir kåt av lekebryting i snøen også, hvis det er med kjæresten.  Både å være øverst og ha sjans til dynke litt, og å være underst og la henne dynke meg. Gå inn og ha heftig sex etterpå

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jordan Peterson, professor i psykologi, forklarer viktigheten av Ruff 'n Tumble, for utviklingen til barn.

At mennesker gjør dette i inngangen av et forhold kan være en bra kilde til å gjøre partene trygge i en intim felles reise der en sammen kan utfolde seg til begges glede.

Nyt helgen, sloss for kjærligheten.

The 🐃

Anonymkode: 85712...0a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.4.2021 den 9.50):

Jordan Peterson, professor i psykologi, forklarer viktigheten av Ruff 'n Tumble, for utviklingen til barn.

At mennesker gjør dette i inngangen av et forhold kan være en bra kilde til å gjøre partene trygge i en intim felles reise der en sammen kan utfolde seg til begges glede.

Nyt helgen, sloss for kjærligheten.

The 🐃

Anonymkode: 85712...0a3

Takk- det var interessant.  Noe av dette vokser jeg nok aldri fra...God helg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Takk- det var interessant.  Noe av dette vokser jeg nok aldri fra...God helg

Får jeg sjansen til å dynke noen i snøen, så gjør jeg det- og det ordentlig😅🙂❄️😊men det gjelder nok jenter også

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være en glidende overgang mellom det man kaller lekebryting og det man kaller "mixed wrestling", som er en en slags fetisj/ femdom underverden, der menn og kvinner gyver løs på hverandre, og der kvinnen som regel vinner. Det kan være alt fra fantasiwrestling til 100% competitive. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...