AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #1 Skrevet 19. april 2021 Har kun brukt pinsett, noe som er vondt og irriterende. 98,7% prosent av tiden en hitler-bart. For området rett under nesa gjør så grusomt vondt å nappe ut! Såpass at tårene renner hver gang, så jeg unngår det men heldigvis så er de lyse der. Men en lys hitlerbart er fortsatt et problem i sola. 😂 Har ikke så alt for mye hår, er normale mengder vil jeg tro. Problemet er at jeg er likbleik og har svart hår. Andre metoder som anbefales som gir best resultat? Anonymkode: a0179...d09
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #2 Skrevet 19. april 2021 Voksing eller laser Anonymkode: 84ac5...c9a
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #3 Skrevet 19. april 2021 Bruker voksstrips til ansikt. Min bart er mer Freddie Mercury, men heldigvis med lyse hår 😅 Anonymkode: a8d64...8e4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #4 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bruker voksstrips til ansikt. Min bart er mer Freddie Mercury, men heldigvis med lyse hår 😅 Anonymkode: a8d64...8e4 Haha den var fin! 😄 Min er åså som Freddy sin, men mørk 😬 Ts, jeg har lav smerte terskel og bruker hårfjernings krem (for ansiktet) Test litt på innsiden av håndleddet dagen før så du kan se om du reagerer på den Ellers så barberer jeg den, det er faktisk myte at mer vokser ut! ☺️ har prøvd å vokse men får inngrodde hår/kviser av det. Anonymkode: ac0b7...37d 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #5 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Haha den var fin! 😄 Min er åså som Freddy sin, men mørk 😬 Ts, jeg har lav smerte terskel og bruker hårfjernings krem (for ansiktet) Test litt på innsiden av håndleddet dagen før så du kan se om du reagerer på den Ellers så barberer jeg den, det er faktisk myte at mer vokser ut! ☺️ har prøvd å vokse men får inngrodde hår/kviser av det. Anonymkode: ac0b7...37d Det vokser vel ikke mer ut, men det blir jo veldig stubbete etter barbering. Anonymkode: e3a09...887
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #6 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har kun brukt pinsett, noe som er vondt og irriterende. 98,7% prosent av tiden en hitler-bart. For området rett under nesa gjør så grusomt vondt å nappe ut! Såpass at tårene renner hver gang, så jeg unngår det men heldigvis så er de lyse der. Men en lys hitlerbart er fortsatt et problem i sola. 😂 Har ikke så alt for mye hår, er normale mengder vil jeg tro. Problemet er at jeg er likbleik og har svart hår. Andre metoder som anbefales som gir best resultat? Anonymkode: a0179...d09 Jeg napper også. Det blir en vane. Synes ikke det er spesielt vondt lenger. Anonymkode: e3a09...887 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #7 Skrevet 19. april 2021 Napper flere ganger i uka. Er ikke vondt når jeg gjør det såpass ofte. Anonymkode: 24c77...2cb
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #8 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det vokser vel ikke mer ut, men det blir jo veldig stubbete etter barbering. Anonymkode: e3a09...887 Åja, om du sliter med så mye er det jo ikke den beste måten. Anonymkode: ac0b7...37d
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #9 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Bruker voksstrips til ansikt. Min bart er mer Freddie Mercury, men heldigvis med lyse hår 😅 Anonymkode: a8d64...8e4 Freddie Mercury, den var bra 😂 Voks høres så skummelt ut! Har vurdert tanken på å kjøpe en epilator for ansiktet, men det høres så vondt ut. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Napper flere ganger i uka. Er ikke vondt når jeg gjør det såpass ofte. Anonymkode: 24c77...2cb Jeg napper ikke så ofte, men den plassen rett under nesa gjør så grusomt vondt! Hvordan klarer du å nappe der? -ts Anonymkode: a0179...d09
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #10 Skrevet 19. april 2021 Da får jeg være den første til å svare at jeg barberer 🙂 og hvis jeg orker tar jeg IPL etterpå Anonymkode: 82987...e26 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #11 Skrevet 19. april 2021 Jeg bruker vanlig wax strips som jeg klipper litt mindre strips.. Bruker hårføneren for å få de varm, legger på og gnir litt også godt jeg på huden mens jeg river langs med huden oppover, viktig at du ikke drar utover, da følger huden ofte med. Gjør det kanskje en gang i mnd, det holder lenge 😊 bruker oljerens for å fjerne waxrester, også bruker jeg enten lactic acid eller bha over, før fuktighetskrem. Anonymkode: ba6f9...606
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #12 Skrevet 19. april 2021 Bruker en fjær som jeg ruller over barten. Tar alt sammen, til og med de bittesmå dun-hårene. Google "facial hair spring" Anonymkode: 83aa4...435 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #13 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Har kun brukt pinsett, noe som er vondt og irriterende. 98,7% prosent av tiden en hitler-bart. For området rett under nesa gjør så grusomt vondt å nappe ut! Såpass at tårene renner hver gang, så jeg unngår det men heldigvis så er de lyse der. Men en lys hitlerbart er fortsatt et problem i sola. 😂 Har ikke så alt for mye hår, er normale mengder vil jeg tro. Problemet er at jeg er likbleik og har svart hår. Andre metoder som anbefales som gir best resultat? Anonymkode: a0179...d09 Alt er en vanesak, husker jeg selv syntes det var grusomt vondt i begynnelsen, men jo oftere du napper jo mer nummen blir du. Jeg napper barten med pinsett når jeg ser på serier liksom🤣😂 Anonymkode: efb1e...88f
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #14 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alt er en vanesak, husker jeg selv syntes det var grusomt vondt i begynnelsen, men jo oftere du napper jo mer nummen blir du. Jeg napper barten med pinsett når jeg ser på serier liksom🤣😂 Anonymkode: efb1e...88f Må prøve å holde ut da, eller prøv voksestrips selv om at det høres forferdelig vondt ut. Gjør det når jeg ser på Tv jeg også 😂 -ts Anonymkode: a0179...d09
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #15 Skrevet 20. april 2021 Bruker av og til en slik barbermaskin til ansiktshår på kvinner. Liten sak som ser ut som leppestift. Ikke vondt og den vokser ikke ut som pigger. Anonymkode: c9c6c...381
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #16 Skrevet 20. april 2021 Vokser med slike strips - har heldigvis bare litt lyse dun....foreløpig😬 Anonymkode: 7a386...5c0
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #17 Skrevet 20. april 2021 Går til hudpleier hver 6. Uke og vokser. Anonymkode: 713a4...98b
flusa Skrevet 20. april 2021 #18 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bruker av og til en slik barbermaskin til ansiktshår på kvinner. Liten sak som ser ut som leppestift. Ikke vondt og den vokser ikke ut som pigger. Anonymkode: c9c6c...381 Jeg har også en slik, bytter på å bruke den og å nappe.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #19 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bruker av og til en slik barbermaskin til ansiktshår på kvinner. Liten sak som ser ut som leppestift. Ikke vondt og den vokser ikke ut som pigger. Anonymkode: c9c6c...381 Har du link til noe lignende? høres genialt ut TS Anonymkode: a0179...d09
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #20 Skrevet 20. april 2021 Jeg epilerer, biter tenna sammen og kjører på mens tårene spruter 😄😄 Anonymkode: 769dd...cf0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå