Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp! Hva betyr den lyse røde streken? 

image.jpg

Anonymkode: c4649...9de

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken lys rød strek? 

Les bruksanvisningen, for øvrig :) Det stor stort sett alle scenarioer godt forklart der, samt hvor lenge du må holde den i urin osv. 

Anonymkode: 77f18...e0d

AnonymBruker
Skrevet

Den nesten usynlige mellom Max og den røde streken. Har lest bruksanvisning og gjort det jeg skal. 

AnonymBruker
Skrevet

1. Ingen strek, men overgang mellom to felt. 

2. Der streken som ev. viser at du er gravid kommer. 

Snapchat-630651399.jpg

Anonymkode: 451e7...db5

AnonymBruker
Skrevet

Okei, takk for svar! Jeg skal egentlig ha menstruasjon i morgen, men har hatt menstruasjonsmurriger i flere dager.. i tillegg til ømme bryster (noe jeg vanligvis ikke pleier å ha). Hvor lenge burde jeg vente med å ta ny test? Og er testene fra normal sikre?   

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Okei, takk for svar! Jeg skal egentlig ha menstruasjon i morgen, men har hatt menstruasjonsmurriger i flere dager.. i tillegg til ømme bryster (noe jeg vanligvis ikke pleier å ha). Hvor lenge burde jeg vente med å ta ny test? Og er testene fra normal sikre?   

Det står i bruksanvisningen hvor følsomme de er, noen kan vise tidligere enn andre. Vent til mensen er forsinka med minst et par dager for å være sikker. Jeg har fått negativ test samme dag som mensen skulle kommet med "test tidlig"-test og allikevel var jeg gravid .

Anonymkode: 77f18...e0d

AnonymBruker
Skrevet

Oii, okei da får jeg vente noen dager å ta en igjen! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...