Gå til innhold

Brukte sexleketøy - bytte av partner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør dere med sexleketøyene etter dere bytter partner, altså leketøy som brukes med partner? Kaster dem eller fortsetter å bruke dem etter en grundig rens?

🤔

Anonymkode: f29d3...53b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg aksepterer at partner har hatt andre sexpartnere, så da tenker jeg det er greit  at leketøyet også har hatt det.

Det er bare slik jeg tenker, da..

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, Alterego666 said:

Jeg aksepterer at partner har hatt andre sexpartnere, så da tenker jeg det er greit  at leketøyet også har hatt det.

Enig

Anonymkode: 9ba06...608

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det må vel representere toppen av gjerrighet å «gjenbruke» sexleketøy med nye partnere. 

Anonymkode: 09862...d31

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Alterego666 skrev (54 minutter siden):

Tenker det samme egentlig. Leketøyene blir vasket og renset (spritet). Dermed skal det ikke være bakterier igjen. For øvrig er leketøy av kvalitet svært dyre, noe som kan bli en kostbar sak hvis alt må byttes. 😄

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Tenker det samme egentlig. Leketøyene blir vasket og renset (spritet). Dermed skal det ikke være bakterier igjen. For øvrig er leketøy av kvalitet svært dyre, noe som kan bli en kostbar sak hvis alt må byttes. 😄

Enig. Har dog hatt et par ONS hvor de dro frem leketøy. De ville jeg ikke tatt i med tang engang. 

Anonymkode: d61db...8c2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min bruker leketøy på meg som han kjøpte med eksen, ei dame jeg har følt litt sjalusi og usikkerhet rundt. Likevel er denne leketøybiten ikke noe jeg engang har tenkt på før jeg leste dette innlegget. Det plager meg overhodet ikke. 

Anonymkode: 9ba06...608

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Min kjæreste har kjøpt mye til meg. Jeg har pakket det ut selv og har sett det er nytt. Aldri i livet om jeg hadde brukt dildo som eksen hans hadde brukt! 

Anonymkode: f8729...afb

• Liker 2
Skrevet

Folk er ulike lol. 

For min del er det helt sykt at man istedetfor å betale 399 kr eller 899 kr når man får ny partner, heller bruker den samme velbrukte dildo-butpluggen på dame etter dame :ler: mens man beroliger med "den er vasket nøye altså, skikkelig nøye". 

Jeg hadde dumpet en dame on the spot, om hun dro frem noe gammelt sexleketøy som hun hadde brukt på Kåre, Frank, Emil og Ivar. Tacky as hell.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kunne brukt samme tingene men ikke samme dildo og vibrator og slikt som skal inn i vagina, anal eller munn. Da får det være nytt.

Anonymkode: 614d2...e08

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Min kjæreste har kjøpt mye til meg. Jeg har pakket det ut selv og har sett det er nytt. Aldri i livet om jeg hadde brukt dildo som eksen hans hadde brukt! 

Anonymkode: f8729...afb

Hun har nok mest sannsynlig brukt penisen hans mye mer enn  dildoene..må den også byttes ut da eller?

Anonymkode: b77b2...92e

• Liker 3
Skrevet

Logisk sett så overtar jo ny-dama pikken til hans ex.... Så dildoen er jo omtrent samme greia. Men det er jo enklere å få en ny dildo når man får ny partner, pikk (og hennes greier) sitter jo fast og kan ikke byttes ut. Så det blir en kost-nytte vurdering...

Men jeg trodde dildoen (eller buttpluggen) fulgte dama (eller den som brukte den) ut av forholdet? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Greit å bytte om man har en dildo og en buttplugg men når man har to skap med 5-6 dildoer i ulike størrelser, med harness, strapon, 4-5 buttplugger, i ulik størrelse og materiale, 3 floggere, en pisk, en paddle, fire vibratorer, sextøy, brystklyper, masker osv.. da blir det dyrt å ha ett sett for hver partner. Man har jo gjerne en 2-3-4 partnere så klart. 😅

Anonymkode: 097f9...760

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er vel bare å dra på en kondom på den brukte dildoen eller pikken, noe mange gjør uansett?

Anonymkode: c018d...819

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Enig. Har dog hatt et par ONS hvor de dro frem leketøy. De ville jeg ikke tatt i med tang engang. 

Anonymkode: d61db...8c2

De dro vel frem kjønnet også...? Det gikk vel greit?

Anonymkode: 7e7e8...66c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De dro vel frem kjønnet også...? Det gikk vel greit?

Anonymkode: 7e7e8...66c

Man merker stort sett om en penis er ren. Man aner derimot ikke om dildoen bare har blitt tørket av eller faktisk vasket. 

Anonymkode: 62e2b...38e

AnonymBruker
Skrevet

K48 her

Sexleketøyene mine har jeg jo kjøpt til meg selv. Om jeg har brukt de med andre eller ikke er jo min sak.

Jeg har aldri opplevd at menn uoppfordret tar frem sine leketøy for å bruke på meg. De fleste menn ser seg selv og tissen sin som så suverene at de ikke trenger «hjelpemidler»🤣

Anonymkode: 365f9...746

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ei ny dame jeg datet fant dildoen som jeg og exen brukte sammen. 32 cm lang og 22 cm i omkrets. Hun ble veldig paff og lurte på om jeg brukte den på meg selv, så måtte jeg si at det var exens sin. Den ble forøvrig brukt på den nye dama også.😅

Anonymkode: 6d822...b3a

AnonymBruker
Skrevet

Mine leketøy er mine og brukes på meg. De beholder og bruker jeg uavhengig av partner. Noe brukes med partner, men jeg har også noe jeg bare bruker alene. 

De leketøy jeg har kjøpt til partner følger ham. Når forholdet er over, får han det med seg. 

Kunne ikke falle meg inn å bruke samme utstyr på ulike menn. 

Anonymkode: aa248...5f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Man merker stort sett om en penis er ren. Man aner derimot ikke om dildoen bare har blitt tørket av eller faktisk vasket. 

Anonymkode: 62e2b...38e

Det går å vaske leketøyene selv før bruk, ta de med på badet og vask de sammen før alten, da er man sikker på at de er vasket. 

Jeg er jente og jeg er enig i dere som påstår at pikken er jo også brukt, pikken er vel blitt brukt mye mer av eksen hans enn eventuelle leketøyene hans..

Leketøy er en ting bare. Pillen er derimot ikke bare en ting, det er et kjønn som sitter på en person man er glad i.

Når man har sex med en mann som har hatt sex før, så er pikken hans godt brukt, og ikke bare det, tankene og minnene hans av eksen er fortsatt i hodet hans.

Kanskje han ikke tenker på henne, men det er ekkelt å vite at han har elsket med en dame før meg. Hvordan han har sleiker fitta hennes, kost med henne, tatt på rumpa og puppene gjør meg kvalm. Mye mer kvalm enn at noe plastikk (leketøy) har blitt brukt og rengjort. 

Derfor foretrekker jeg å ligge med jomfruer, da slipper man også å føle på utroskap, eller bekymringer over hva slags fitte som har vært der først. Menn er faktisk i gjennomsnitt mer utro enn damer, man kan aldri være helt sikker, men jeg liker å ta de fleste forhåndsregler og siler ut de som har ligget med mange. Jeg er i hvertfall trofast og har ikke ligget med mange, jeg føler meg tryggere når han jeg ligger med ikke har blitt brukt før meg.

Jeg er ikke så redd for bakterier og kjønnssykdommer, fordi jeg krever at han tester seg først, vasker seg godt og bruker kondom i starten, men bare tanken på at han har fortsatt minne etter ekser i hode er ekkelt, derfor er jomfruer best. Eventuelt at han kun har ligget med mindre deilige damer før meg.. Noe man fint kan spørre om✌🏼

Anonymkode: 1faae...a76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...