Gå til innhold

Er redd det har blitt for mye fokus på meg i forholdet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er i en litt vanskelig situasjon nå. Jeg er veldig redd for at jeg skal bli «for mye» for min kjæreste. Vi har vært sammen i 1 og 1/2 år. Vi bor ikke sammen. Grunnet angst og sykdom i familien, samt betennelse i hoften har jeg nå vært borte fra jobb i 5 uker (sykmeldt) Jeg kjenner meg bedre nå og skal forhåpentligvis tilbake når sykmeldingen går ut om 2 uker. Tingen er at jeg kanskje føler at min kjæreste ikke helt forstår den psykiske aspekten av sykdommen. Han tror jeg «kun» er sliten, men det ligger mer bak som jeg har prøvd å forklare han. Jeg er også engstelig for at jeg skal bli «for mye drama» for han. Jeg er blid og fornøyd rundt han, men samtidig har vi jo snakket om hvorfor jeg er sykmeldt. I høst hadde jeg også en vanskelig uke fordi jeg mistet et familiemedlem på den tiden. 

Jeg er bare engstelig at det skal bli for mye fokus på meg og min helse, på en måte. At han skal gå lei. Vi prater selvfølgelig om andre ting også. (Vi har jo ikke pratet masse om det, men nå og da) Men han har mange kule prosjekter på gang (bla ambisjoner om å starte egen restaurant) som vi snakker mye om og det synes jeg er veldig gøy! 

Vil at det skal være mest fokus på han fremover. Kanskje jeg kan overraske han med noe? Noen som har noen idéer? :) 

Anonymkode: 6dd66...4d6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at om han er et oppegående og empatisk menneske, så bør han vel skjønne at det ikke "alltid" kommer til å være sånn. Man skal jo være der for hverandre, på godt og vondt :-) 

Du kan jo lage en ekstra god middag til han, diske opp filmkveld med ekstra godt snop, kjøpe favoritt drikken hans, kjøpe en ting som han har ønsket seg en stund og lignende :-)

Anonymkode: cca2f...622

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...