AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #1 Skrevet 19. april 2021 Enkelte barnløse kan ha en del penger å gi i arv. Disse barnløse kan kanskje ønske å føre slekten videre, i navnet om ikke i blodet. En løsning kunne vært å gjøre som de gamle romerne, der adopterte man voksne for at de skulle arve både formuen og familienavnet. Er det noen barnløse som kommer til å ha litt penger til overs når de dør og som er villig til å adoptere noen for å føre familienavnet videre? Og er det noen som er villig til å bytte bort sitt og sine etterkommeres familienavn? Hvor mye skulle dere hatt for å bytte familienavn. Poenget her er å føre familienavnet videre så man må gi ens barn det nye familienavnet for å få arven. Anonymkode: 84fd7...572
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #2 Skrevet 19. april 2021 Jeg hadde gjerne byttet etternavn for å få en fet arv. Har allerede byttet etternavn én gang i livet, og har vært blodfattig siden fødselen, så jeg hadde lett solgt sjelen min for litt penger. Behøver ikke mye, bare så jeg kan leve i en enkel bolig ut mine dager, og muligheten til å ta en ferie en gang i blant, og slippe å stresse over hvordan jeg skal klare å betale husleie og få kjøpt mat neste måned. Jeg er ganske billig å kjøpe, om noen skulle være interessert. Anonymkode: bbf57...03c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå