Gå til innhold

Trampoline til Hagen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har en god - men samtidig prisgunstig å anbefale? 

Det skal være de standard (store) med sikkerhetsnett rundt. Til å bruke for liten og stor. Helst rund 

Anonymkode: e2a79...47c

AnonymBruker
Skrevet

Ikke erfaring med den spesifikke du nevner, men en annen type billigere variant. Den har vi byttet ut med en dyrere variant fra NORTH. En helt annen verden! Ville prioritet en av kvalitet, de varer mye lengere og mye bedre sprett.  

Anonymkode: cc7d4...2c0

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en rund fra europris, varte i 8 år før vi kasserte den. Var fornøyd, både vi og barna.

Ble byttet ut i en dyrere større (rektangulær) Kan helt klart innrømme at det merkes at den er dyrere, men om barna hadde fått en slik de hadde ville de nok vært fornøyd da også. Grunnen til at vi endte med en dyrere var at det var den eneste som var å oppdrive når vi skulle kjøpe.

Anonymkode: 0d1b8...3b7

AnonymBruker
Skrevet

Vi har fra jumpking. Er på tredje sesongen nå og fortsatt som ny. 

Anonymkode: 225af...d85

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.4.2021 den 16.48):

Ja, den har vi hatt i str 3.05 og var veldig fornøyde med den. God sprett og lite knirking. Vi demonterte alt på høsten og oppbevarte det innendørs gjennom vinteren. 

Anonymkode: 9aeb7...47f

AnonymBruker
Skrevet

Har en jumpking fra finn på andre sesong nå. Litt revning enkelte plasser,  men god sprett og mye moro. Skulle jeg kjøpt en ny fra butikk hadde jeg gått for jumpking. Samme om jeg skulle kjøpt en ny fra finn. 

Anonymkode: 50613...cc2

AnonymBruker
Skrevet

Han derre Hagen har sikkert råd til sin egen trampoline, det er ikke noe du skal betale for.

Anonymkode: fce4c...abf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...