Gå til innhold

Hvor lang sparehorisont på Krypto?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg skal ha pengene der en måned: bør jeg velge Etherum eller Bitcoins? 

Anonymkode: c1ee0...5e7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du bare skal ha de en mnd anbefaler jeg dogecoins.

Anonymkode: 46b59...094

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hvis jeg skal ha pengene der en måned: bør jeg velge Etherum eller Bitcoins? 

Ikke doge, den har allerede "moonet" og er latterlig overpriset. Du mister fort alle pengene der.

Om det er mye penger KAN du få fin avkastning med bitcoin om du timer, men med en tusenlapp f.eks. tjener du nada niks. Risiko og gevinst er to sider av samme sak.

Anonymkode: da208...a09

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Krypto er ikke sparing med den tidsrammen, det er spekulasjon. Spørsmålet ditt går ikke an å svare på. 

Anonymkode: b4efd...ed4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt kryptoen min i tre år nå. Satte inn litt penger som jeg egentlig ikke brydde meg om å tape. Verdien har gått utrolig mye både opp og ned. Lar dem stå der fremdeles, siden jeg rett og slett synes det er litt gøy. Men ville aldri anbefalt noen å bruke krypto som sparing, og spesielt ikke når det er snakk om en måned. Penger man bruker på krypto må man tåle å tape, rett og slett.

Anonymkode: 6f954...944

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg har hatt kryptoen min i tre år nå. Satte inn litt penger som jeg egentlig ikke brydde meg om å tape. Verdien har gått utrolig mye både opp og ned. Lar dem stå der fremdeles, siden jeg rett og slett synes det er litt gøy. Men ville aldri anbefalt noen å bruke krypto som sparing, og spesielt ikke når det er snakk om en måned. Penger man bruker på krypto må man tåle å tape, rett og slett.

Anonymkode: 6f954...944

Har råd til å tape de - er i midten av tyveårene og har EK på 2,6. Er alltid kjipt å miste, men har kjøpt leilighet så er heldigvis ikke verre enn at det er kjipt å tape de

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ikke doge, den har allerede "moonet" og er latterlig overpriset. Du mister fort alle pengene der.

Om det er mye penger KAN du få fin avkastning med bitcoin om du timer, men med en tusenlapp f.eks. tjener du nada niks. Risiko og gevinst er to sider av samme sak.

Anonymkode: da208...a09

Den detter ikke enda. Går kraftig opp nå. 

Anonymkode: 46b59...094

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...