Gå til innhold

«Hele nabolaget» er i hagen og på trampolina vår, og når våre barn får is må jo de og få?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er veldig glad for at barna har venner og besøk. Vårt hus ligger slik til at det er naturlig og møtes der, og våre barn er sosiale ☺️ 
Når det er varmt ute som nå, så vil våre barn ha is. Problemet er at vi kan ikke spandere is på alle hele tiden. Og det er jo så mange barn! Jeg kjøpte is for nærmere tusen kr forrige uke, nå er alt borte nesten. Samtidig må jo våre barn få is i varmen? 
Hvordan kan vi løse dette? Vi vil jo ha besøk 🌟 Og i varmen vil jo våre barn ha is, men når alle har besøk av mange, pluss mange naboer med søsken- ja da går det ikke!

Anonymkode: 9e441...4fc

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

KAn du ikke bare snakke med de andre foreldrene?

Anonymkode: 6bdef...67c

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

KAn du ikke bare snakke med de andre foreldrene?

Og hva sier man da? Foreldrene til mange av de er jo hjemme, noen gater unna..

AnonymBruker
Skrevet

Man kan også lage ispinner selv ved å fryse ned saft i sånne former (med sukker, de laget av sukkerfri blir ikke gode, de blir for harde)

Anonymkode: 12f2b...afa

• Liker 21
Skrevet

Jeg hadde nok heller valgt billigere is. Rema 1000 sin egen lollipop og pin-up er veldig billig. Så heller hatt litt dyrere is liggende til det bare var mine barn.

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (Akkurat nå):

Hvis du klarte å bruke 1000 på is, på en uke, da er du god.

Du kan vel sende barna hjem til middag eller no slikt og så kan de komme etterpå og så tar dere isen når de er borte. Flott å spandere altså men 1000 kroner på 1 uke høres helt tullete ut.

Nei, ikke 1000. Men 800😆 
Det var for å handle for å ha is. Jeg kjøper mye inn i store kvanta, men DET er jo ikke problemet her. Vi har jo igjen is, men har ikke mye igjen.. Fordi barna våre vil ha, og det er jo ikke lett å bare gi til våre foran de andre?!

• Liker 1
Skrevet

Lage is selv? Bruk sånne former med saft i som fryses. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Mååååå ikke få is. Kan få et glass saft 

Anonymkode: 0ad93...0e4

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet

Dropper du isen og venter til barna er alene. Såre enkelt.

Anonymkode: 4c2c8...c46

• Liker 47
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Og hva sier man da? Foreldrene til mange av de er jo hjemme, noen gater unna..

Hvor vanskelig kan det være? "Barna dine henger her og krever is. Kan du bidra?"

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

First price sin pinne is koster ihvertfall ikke mye. Du trenger ikke spandere den dyreste isen på unger som bare skal slukke tørsten. Liker de den ikke, så får de heller gå tørst.

Anonymkode: 3e7db...b19

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Dropp isen da? 

Eller hvis du absolutt "MÅ" servere is, kan du ikke lage god gammeldags saft is? Bland saft og vann i sånne isbeholdere, vipps har du masse billig is. 

Anonymkode: 994a1...cf0

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Unnskyld meg altså, Men for et snodig "problem". Da lar du bare være å servere is akkurat når det er en haug med unger på trampoline sammen med dine. Da serverer du is på et annet tidspunkt. 

Anonymkode: 2f805...122

Vi har barn der hele tiden i helgene vi..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...