AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #1 Skrevet 19. april 2021 Hvis man kan legge opp dagene selv og jobber intenst mye par dager. Er det da viktig å legge ting litt fra seg en dag innimellom? Slik at man får slappet av Anonymkode: 36bad...425
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #2 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvis man kan legge opp dagene selv og jobber intenst mye par dager. Er det da viktig å legge ting litt fra seg en dag innimellom? Slik at man får slappet av Anonymkode: 36bad...425 Det beste er selvsagt å bli utbrent eller kollapse fullstendig. Da er man "flink". 🤣 Anonymkode: de453...641 4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #3 Skrevet 19. april 2021 Selvfølgelig! Alle trenger å tenke på noe annet innimellom. Ta deg helt, helt fri, finn på noe gøy og få ny energi! Anonymkode: 6396b...c69
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #4 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det beste er selvsagt å bli utbrent eller kollapse fullstendig. Da er man "flink". 🤣 Anonymkode: de453...641 Og dessverre synker grensene før en "er" dette drastisk hvert år. Anonymkode: 85ce7...bba
Radon Skrevet 21. april 2021 #5 Skrevet 21. april 2021 Jeg synes det er utrolig viktig og tar alltid en fridag, uansett om det er eksamensperiode eller ikke Jeg merker det veldig positivt på konsetransjonen at jeg har hatt tid til å la hjernen tenke annet enn fag. Bruker heller 8 effektive timer i ukedagene (selvsagt med en del pauser), enn å presse meg til 10 timer bare for å ha gjort det - lærer ikke så mye på slutten da uansett. Hvis jeg skal være ferdig å jobbe til 5 så utnytter jeg tiden bedre også.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #6 Skrevet 21. april 2021 Jeg jobbet i alle fall best slik. Leste til 14/15 hver dag. Leste aldri helg. Leste aldri dagen før eksamen. Lærte også mer da jeg kjørte to 2-3 timersøkter om dagen, enn om jeg leste i 8+ timer med hyppige pauser. Anonymkode: 4e252...68d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå