AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #1 Del Skrevet 19. april 2021 Okaki er jo en blåkopi av de dyre Hoka skoene?? Er det egentlig lov? Og er Okaki like gode eller er det bare utseende som er likt? Anonymkode: 3ff1b...743 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #2 Del Skrevet 19. april 2021 Det er eget merke fra Eurosko, mer vet jeg ikke om det Anonymkode: fd48c...e39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #3 Del Skrevet 2. oktober 2021 Kjøpte et par Okaki sko nettopp, Sympatex. Da jeg prøvde dem i butikken satt de kjempegodt og var kjempebehagelige. Kan oppdatere når jeg får brukt dem en stund. Anonymkode: 4c8a9...137 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #4 Del Skrevet 2. oktober 2021 Jeg digger mine hoka clifton😍 Anonymkode: f5e7f...684 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #5 Del Skrevet 2. oktober 2021 brukt okkaisko lenge. veldig behagelige. etterhvert så mister de litt formen. Anonymkode: 5dc8c...f4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #6 Del Skrevet 2. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): brukt okkaisko lenge. veldig behagelige. etterhvert så mister de litt formen. Anonymkode: 5dc8c...f4e Hva mener du med miste formen? Det gjør vel alle type sko når man har brukt de en del, og ofte. Er det av denne typen? Anonymkode: 4c8a9...137 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #7 Del Skrevet 9. oktober 2021 nei det var ikke sånn jeg hadde. hadde noen med slip on strikk, og da mistet strikket raskt formen sammenlignet med andre sko i samme sjanger. https://www.eurosko.com/no/products/okaki/okaki-1704/?code=35613015059 Anonymkode: 5dc8c...f4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 10. oktober 2021 #8 Del Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): nei det var ikke sånn jeg hadde. hadde noen med slip on strikk, og da mistet strikket raskt formen sammenlignet med andre sko i samme sjanger. https://www.eurosko.com/no/products/okaki/okaki-1704/?code=35613015059 Anonymkode: 5dc8c...f4e Opplevde egentlig det samme, men ikke sånn veldig raskt. Hvor mye brukte du de før du følte de ble slappe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #9 Del Skrevet 10. oktober 2021 Jeg har både Hoka og Levity. Må si at per i dag så er det Levityen som har har holdt "bounce" og fasong! Anonymkode: 56bd8...b72 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #10 Del Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): nei det var ikke sånn jeg hadde. hadde noen med slip on strikk, og da mistet strikket raskt formen sammenlignet med andre sko i samme sjanger. https://www.eurosko.com/no/products/okaki/okaki-1704/?code=35613015059 Anonymkode: 5dc8c...f4e Sånne sko sitter vel veldig løst rundt foten? Altså ikke stramt? Da skjønner jeg hvordan de mister formen selvsagt, da er det ikke merket, men skotypen.. Anonymkode: 4c8a9...137 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #11 Del Skrevet 11. oktober 2021 Hvorfor er hoka-skoene skeive? Kjøpte noen på nett for å prøve hvor det stod de var for «normal» fot, men når jeg prøvde å gå med de, så var sålen liksom litt skeiv ifht selve foten? Turde ikke beholde de i tilfelle jeg får skeivstilling ved å gå med de. Anonymkode: 3ff1b...743 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #12 Del Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Sånne sko sitter vel veldig løst rundt foten? Altså ikke stramt? Da skjønner jeg hvordan de mister formen selvsagt, da er det ikke merket, men skotypen.. Anonymkode: 4c8a9...137 på meg er de helt stramme i starten, og da gav de støtte. når de mister strikket blir de slappe og gir mindre støtte. det kommer nok ganske mye Ann på fotstørrelsen. Anonymkode: 5dc8c...f4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #13 Del Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor er hoka-skoene skeive? Kjøpte noen på nett for å prøve hvor det stod de var for «normal» fot, men når jeg prøvde å gå med de, så var sålen liksom litt skeiv ifht selve foten? Turde ikke beholde de i tilfelle jeg får skeivstilling ved å gå med de. Anonymkode: 3ff1b...743 Skeive? Har du bilde? Anonymkode: 4c8a9...137 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #14 Del Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 11.10.2021 den 16.25): Hvorfor er hoka-skoene skeive? Kjøpte noen på nett for å prøve hvor det stod de var for «normal» fot, men når jeg prøvde å gå med de, så var sålen liksom litt skeiv ifht selve foten? Turde ikke beholde de i tilfelle jeg får skeivstilling ved å gå med de. Anonymkode: 3ff1b...743 Jeg skjønner heller ikke. Bilde? Anonymkode: f5e7f...684 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:42 #15 Del Skrevet fredag kl 13:42 Syntes Okaki "hyper" skoene var stive og har dårlig demping. Har gått i de et par uker på jobb nå, ingen forbedring. De er oppskrytt. Jeg brukte Famme sine "endorphin", det er som å gå på skyer. Lette, pustende og "bounce" i helen - altså super god demping. Får kjøpe meg et par til av dem. Anonymkode: 1f8c3...958 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå