Gjest SVK Skrevet 19. april 2021 #2 Skrevet 19. april 2021 Her er en tråd om de eldste forummedlemmene. Tror eldste forumbruker som fortsatt er aktiv er @Leo som er 33. bruker som ble medlem på Kvinneguiden.
Leo Skrevet 19. april 2021 #3 Skrevet 19. april 2021 SVK skrev (41 minutter siden): Her er en tråd om de eldste forummedlemmene. Tror eldste forumbruker som fortsatt er aktiv er @Leo som er 33. bruker som ble medlem på Kvinneguiden. Ja, jeg holder stand! Egentlig begynner vel medlemskapet mitt på KG å nærme seg et historisk dokument siden jeg har hatt den samme profilen uten avbrudd i over 20 år og aldri har operert som anonym eller under noe annet brukernavn 11
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #4 Skrevet 19. april 2021 5 minutter siden, Leo said: Ja, jeg holder stand! Egentlig begynner vel medlemskapet mitt på KG å nærme seg et historisk dokument siden jeg har hatt den samme profilen uten avbrudd i over 20 år og aldri har operert som anonym eller under noe annet brukernavn 😲 Da må du fortelle noen røverhistorier fra gamle dager! Hva er den beste tråden feks? Anonymkode: 28534...89c 4
Gjest SVK Skrevet 19. april 2021 #5 Skrevet 19. april 2021 (endret) 4 hours ago, Leo said: Ja, jeg holder stand! Egentlig begynner vel medlemskapet mitt på KG å nærme seg et historisk dokument siden jeg har hatt den samme profilen uten avbrudd i over 20 år og aldri har operert som anonym eller under noe annet brukernavn Kult! Har du tittet på noen av dine gamle innlegg for å se om du har forandret deg her på forumet? Endret 19. april 2021 av SVK
Leo Skrevet 20. april 2021 #6 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): 😲 Da må du fortelle noen røverhistorier fra gamle dager! Hva er den beste tråden feks? Anonymkode: 28534...89c Det er vel ikke så mange røverhistorier, men den gangen vi var ganske få (Og ingen kunne skrive som anonym ) så ble man jo kjent med folk. Faktisk har jeg møtt, og har fremdeles kontakt med, noen gamle KG-bruker fra tidlig 2000-tall. Den mest legendariske tråden må være "Karbonadedeig-tråden". Den har jo kommet opp igjen mange ganger så noen kan sikkert grave frem en link til glede for evt. nye lesere. SVK skrev (8 timer siden): Kult! Har du tittet på noen av dine gamle innlegg for å se om du har forandret deg her på forumet? Jeg er forbausende ofte enig med meg selv fremdeles! Men jeg ser jo også at man gjerne endrer litt perspektiv fra man er i slutten av tjueårene til man fyller femti 😉 Heldigvis får mang kanskje si! 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #7 Skrevet 20. april 2021 hvorfor står det at brukeren din er opprettet: Quote JOINED January 1, 1970 🧐 Anonymkode: 9632f...9cf
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #8 Skrevet 20. april 2021 Lurer litt på @Hoppetaujenta som har så mange innlegg og likes. Anonymkode: 09aac...c0f 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #9 Skrevet 20. april 2021 Leo skrev (20 timer siden): Ja, jeg holder stand! Egentlig begynner vel medlemskapet mitt på KG å nærme seg et historisk dokument siden jeg har hatt den samme profilen uten avbrudd i over 20 år og aldri har operert som anonym eller under noe annet brukernavn Ja du sier noe der. Husker når jeg så nicket ditt igjen når jeg registrerte meg her inne igjen etter flere års fravær så ble jeg overasket over at du fortsatt var her. Det er rene museumsmateriale😂❤️ Anonymkode: 301ec...412
Gjest SVK Skrevet 20. april 2021 #10 Skrevet 20. april 2021 9 hours ago, Leo said: Det er vel ikke så mange røverhistorier, men den gangen vi var ganske få (Og ingen kunne skrive som anonym ) så ble man jo kjent med folk. Faktisk har jeg møtt, og har fremdeles kontakt med, noen gamle KG-bruker fra tidlig 2000-tall. Den mest legendariske tråden må være "Karbonadedeig-tråden". Den har jo kommet opp igjen mange ganger så noen kan sikkert grave frem en link til glede for evt. nye lesere. Takk for tipset! 9 hours ago, Leo said: Jeg er forbausende ofte enig med meg selv fremdeles! Men jeg ser jo også at man gjerne endrer litt perspektiv fra man er i slutten av tjueårene til man fyller femti 😉 Heldigvis får mang kanskje si! Takk! Enig, heldigvis lærer vi hele livet!
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #11 Skrevet 20. april 2021 22 hours ago, Leo said: Ja, jeg holder stand! Egentlig begynner vel medlemskapet mitt på KG å nærme seg et historisk dokument siden jeg har hatt den samme profilen uten avbrudd i over 20 år og aldri har operert som anonym eller under noe annet brukernavn Du har vel opplevd litt av hvert. Var det godt å bli kvitt underforumene for svartedauden og spanskesyken i sin tid? Under svartedauden slapp man i hvert fall antivaxere. Hvordan var det under siste verdenskrig, måtte dere passe på at lyset fra kg-skjermen ikke fant veien ut gjennom blendingsgardinene? Anonymkode: 6f546...a1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå