AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #1 Skrevet 19. april 2021 Min samboer og jeg har hatt et veldig aktivt og godt sexliv. Jeg er nå gravid, og samboer har mister all lyst på sex. Han sier han synes det er ubehagelig når han vet jeg har en baby i magen. Jeg kan forstå det, men sliter veldig med hvordan det får meg til å føle meg.. jeg vet at sexlysten er i orden, for han masturberer, og da er det så sårt at han ikke har lyst på meg lenger. Sex er en viktig del av forholdet vårt, og jeg føler vi mister mye av nærheten og samspillet oss i mellom uten sex. Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: 28334...404
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #2 Skrevet 19. april 2021 Jeg forstår han utrolig godt. Baby er jo der. For meg blir det helt feil å ha sex vel vitende om at i nærheten av der mannen har penis ligger babyen, og den er på en måte innblandet i sexen. Hadde mistet all lyst selv. Men jeg vil ikke gå 9 mnd uten sex, så er en av grunnene hvorfor jeg ikke får barn Anonymkode: 72b3c...2c9
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #3 Skrevet 19. april 2021 Er ikke deg han mister lysten på. Han vil bare ikke ha sex når det er en baby som beveger seg i takt med sexen. Greit å være usikker men ikke legg skylden på mannen fordi du er usikker på deg selv. Jeg som mor til 2 er helt enig med din mann. Er ikke noe tennbart eller sexy med en baby som sparker tilbake når mannen ligger nærme magen 🙈 Siste du tenker på da er å nyte sexen. Anonymkode: ef8dc...a55 4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #4 Skrevet 19. april 2021 Det er ikke så uvanlig, og forklaringen handler ikke om deg Anonymkode: e9935...5f7 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #5 Skrevet 19. april 2021 Jeg føler akkurat det samme som deg! Vi brukte litt tid på å bli gravide, og det ble en «baby-maskin»: ikke veldig sexy! Og jeg tror vi begge trengte en liten pause når vi ikke «måtte» ha sex lenger. Men, nå har det gått litt tid, min lyst har gått i taket, men han er ikke der..... frustrerende! Anonymkode: b3a03...3ac
sicario Skrevet 19. april 2021 #6 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min samboer og jeg har hatt et veldig aktivt og godt sexliv. Jeg er nå gravid, og samboer har mister all lyst på sex. Han sier han synes det er ubehagelig når han vet jeg har en baby i magen. Jeg kan forstå det, men sliter veldig med hvordan det får meg til å føle meg.. jeg vet at sexlysten er i orden, for han masturberer, og da er det så sårt at han ikke har lyst på meg lenger. Sex er en viktig del av forholdet vårt, og jeg føler vi mister mye av nærheten og samspillet oss i mellom uten sex. Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: 28334...404 Jeg mistet helt lysten igjennom min samboers 2 svangerskap. Vi hadde ikke sex da. Forskjellen var at min samboer heller ikke ville, så det var helt uproblemtisk. 1
sicario Skrevet 19. april 2021 #7 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg føler akkurat det samme som deg! Vi brukte litt tid på å bli gravide, og det ble en «baby-maskin»: ikke veldig sexy! Og jeg tror vi begge trengte en liten pause når vi ikke «måtte» ha sex lenger. Men, nå har det gått litt tid, min lyst har gått i taket, men han er ikke der..... frustrerende! Anonymkode: b3a03...3ac Kan gå alle veier. Hadde ikke sex under noen av svangerskapene. Etter svangerskap nr 2 kom vi aldri i gang igjen. Nå har vi ikke hatt sex på mange år. Nå lever vi helt fint med det, og er ikke noe stort savn i hverdagen, men skjønner jo at det kan bli det for mange.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #8 Skrevet 19. april 2021 Hvor langt er du på vei? De to/tre første ukene etter at jeg fant ut at jeg var gravid hadde vi ikke sex. Vi hadde prøvd veldig lenge og mannen var redd for å gjøre skade. Han fikk fremdeles bj da. Men etter de ukene så slapp det litt og han er ikke like redd lenger, selv om han er litt mer forsiktig enn før. Anonymkode: 94022...327 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #9 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvor langt er du på vei? De to/tre første ukene etter at jeg fant ut at jeg var gravid hadde vi ikke sex. Vi hadde prøvd veldig lenge og mannen var redd for å gjøre skade. Han fikk fremdeles bj da. Men etter de ukene så slapp det litt og han er ikke like redd lenger, selv om han er litt mer forsiktig enn før. Anonymkode: 94022...327 TS her. Jeg har kommet halvveis. De første 6 ukene hadde vi ikke sex, så løsnet det litt igjen, og nå vil han ikke røre meg. Anonymkode: 28334...404
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #10 Skrevet 19. april 2021 Hva er galt med min mann? Vi hadde sex i alle stillinger hele svangerskapet. Han ble tent av at jeg var gravid. Anonymkode: c7873...17b 11
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #11 Skrevet 19. april 2021 Dere kan vel fortsatt i det minste ha oralsex? Eller bruke hendene? Det bør jo gå an å møtes på halvveien. Anonymkode: ff2e8...02e 4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #12 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dere kan vel fortsatt i det minste ha oralsex? Eller bruke hendene? Det bør jo gå an å møtes på halvveien. Anonymkode: ff2e8...02e TS her. Det ønsker jeg også..men han virker ikke interessert i det heller. Anonymkode: 28334...404
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #13 Skrevet 19. april 2021 Samme var det her. Han mistet lysten. Jeg måtte mase og «lure» han. Pleide å legge meg i «skje» med han, og tok av trusa og gnei meg mot han. Pikken var lett å få opp og da kom han inni meg under tvil. Han så ikke magen min i den stillingen, så det var nok derfor. Det var hans greie, han slet med tanken om at det var en baby der. Fristrerende ja!! Anonymkode: ae5c1...a5c
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #14 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): TS her. Det ønsker jeg også..men han virker ikke interessert i det heller. Anonymkode: 28334...404 Har du uttrykt hvor viktig det er for deg? Har han noen andre forslag? Anonymkode: ff2e8...02e 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #15 Skrevet 19. april 2021 Jeg var sikker på at mannen min skulle bli sånn. Han selv hadde ytret noe lignende på forhånd, men når alt kom til alt hjalp det rett og slett med fakta: Babyen er godt beskytta der inne. Og ja, nærhet er en del av forholdet. Han er ikke av typen som tenner på voksende mage i utgangspunktet - noe jeg for så vidt skjønner - men min voksende mage går visst bra enn så lenge. Anonymkode: b1d3d...454 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #16 Skrevet 19. april 2021 Akkurat slik hadde vi og det, mange menn føler det slik. Alt normalt etterpå da, men naturlig mindre sex pga annerledes liv Anonymkode: e04e8...292 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #17 Skrevet 19. april 2021 Hadde det sånn jeg og. Jeg fikk ingenting, og hadde aldri mulighet til å gjøre noe for og med meg selv heller. Mens han på sin side ordna seg onlyfans og låste seg inn på badet i times vis og brukte dette i stede for og ikke i tillegg til sex/oralsex/fingring. Så han gikk i ca et år og fikk tilfredsstilt seg selv. Jeg gikk et år uten å bli tatt på, uten mulighet til å tilfredsstille meg selv. Nå også tyr han heller til hånda enn meg og tar sjeldent/aldri initiativ. Føler meg rålekker... Anonymkode: 89170...9c0 2
sicario Skrevet 19. april 2021 #18 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde det sånn jeg og. Jeg fikk ingenting, og hadde aldri mulighet til å gjøre noe for og med meg selv heller. Mens han på sin side ordna seg onlyfans og låste seg inn på badet i times vis og brukte dette i stede for og ikke i tillegg til sex/oralsex/fingring. Så han gikk i ca et år og fikk tilfredsstilt seg selv. Jeg gikk et år uten å bli tatt på, uten mulighet til å tilfredsstille meg selv. Nå også tyr han heller til hånda enn meg og tar sjeldent/aldri initiativ. Føler meg rålekker... Anonymkode: 89170...9c0 Kjipt når det blir sånn og kun den ene er fornøyd. Er sjeleglad for at jeg og samboer er samkjørte på det å ikke ønske sex. Hadde blitt vanskelig om den ene ønsket 🙈 1
Rosatoast Skrevet 19. april 2021 #19 Skrevet 19. april 2021 Du sier jo selv at han ikke vil ha sex pga baby er i nærheten av penis. Det er ikke DEG det handler om, så det at "han vil ikke ha meg lengre" - kan du bare legge fra deg med en gang.. Er ikke synd på deg, du klarer å leve uten sex litt. Ta det sakte, få han til å onanere deg eller oralsex, så kanskje han blir vandt med tanken på at baby er der inne..
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #20 Skrevet 19. april 2021 sicario skrev (1 time siden): Kan gå alle veier. Hadde ikke sex under noen av svangerskapene. Etter svangerskap nr 2 kom vi aldri i gang igjen. Nå har vi ikke hatt sex på mange år. Nå lever vi helt fint med det, og er ikke noe stort savn i hverdagen, men skjønner jo at det kan bli det for mange. Så da er dere venner som bor sammen, rett og slett. Aldri hørt om en mann som går uten sex, så regner med han får seg et annet sted? Anonymkode: 964e3...cb6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå