Gå til innhold

katteskrik i en time i natt

Anbefalte innlegg

Gjest søvnløs
Skrevet

våknet i 5 tida i natt av noe som skrek noe helt for jæ... trodde først dev ar en liten unge som går rett ut på gata!! men det var det ikke.. de holdt på en time!! det er da ikke noe parringstid nå?trodde det vr på våren jeg!!!! hørtes ut osm to stk, e som brumma litt og en som skrek konstant... skikkelig høye fæle lyder!!!!!!!! fikk jo aldri sove.. hva er dette? de holdt på en time!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Katter har løpetid hele året, de. Det er ikke spesifisert til en spesiell årstid.

Det er nok en kåt hannkatt du har hørt. Og det høres virkelig ut som barneskrik!! Men alltid viktig å sjekke at det ER en katt. :kgblunk:

Gjest Madeline
Skrevet

Vi har hatt samme levenet utenfor oss fra tid til annen. Da har de fått en bøtte vann etter seg og da blir de borte. De liker ikke å bli våte.

Skrevet

Det kan jo være slosskamp da, trenger ikke være parring. Min kastrerte hann- katt skriker bare han ser en fremmed katt..

Skrevet
Katter har løpetid hele året, de. Det er ikke spesifisert til en spesiell årstid.

Det er nok en kåt hannkatt du har hørt. Og det høres virkelig ut som barneskrik!! Men alltid viktig å sjekke at det ER en katt. :kgblunk:

Mm...de kan ha løpetid hele året. Skulle gjerne betalt for kastrering av kattene i nabolaget. Elsker katter, men den lyden :frustrert:

Skrevet

Katteskrik er noe av det mest ekstreme jeg kan høre på. En natt var det like før et par dyre sko var på tur ut av vinduet.

Skrevet

Og etterpå kan vi skyte det faenskapet som skøt "faenskapet"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...