Trine Skrevet 10. mars 2002 #1 Del Skrevet 10. mars 2002 Jeg skal gifte meg 6. juli, og lurer på om noen har råd om når ting bør være klart? Vi har bestilt kirke/prest, kjole, frisør/stylist, hotell/suite og fotograf. Hvilke andre ting bør jeg ordne ganske raskt?? Blir stresset av alle "frister" som står i bryllupsmagasinene!! Når bør jeg for eksempel sende ut innbydelse, ordne med kakebestilling??? Fint om noen er mer rutinerte enn meg, og kommer med tilbakemeldinger. - 4 mnd igjen - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cream Skrevet 10. mars 2002 #2 Del Skrevet 10. mars 2002 Heisann... Kjøp deg "Bryllup - forberedelser og minner". Der står alt du trenger. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 10. mars 2002 #3 Del Skrevet 10. mars 2002 (endret) * Endret 30. april 2008 av Fakse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 10. mars 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 10. mars 2002 Vi har bestilt hotell, så den biten er grei. Der skal vi bare bli enige om meny og pynting. Det er mer de andre forberedelsene jeg lurer på. Som nevnt tidligere: innbydelser, kake, trykke kirkeprogram osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2002 #5 Del Skrevet 10. mars 2002 Det er vel ingen fasitsvar på dette, det kommer an på hvor mye som kan gjøres av dere sjøl/slekta, og hvor mye som skal bestilles. Vi skal gifte oss siste helga i april, og begynte planlegginga like over nyttår. Sendte ut invitasjoner i begynnelsen av februar, og har svarfrist 1. april. De aller fleste tingene som vi trengte å involvere "utenforstående" til, fikk vi vel setla i løpet av januar. Er sjøl i fødselspermisjon for tida, så jeg har god tid til å ordne og fikse ting til bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå