Gå til innhold

Råd og tips til forberedelser...??

Trine

Anbefalte innlegg

Jeg skal gifte meg 6. juli, og lurer på om noen har råd om når ting bør være klart? Vi har bestilt kirke/prest, kjole, frisør/stylist, hotell/suite og fotograf. Hvilke andre ting bør jeg ordne ganske raskt?? Blir stresset av alle "frister" som står i bryllupsmagasinene!!

Når bør jeg for eksempel sende ut innbydelse, ordne med kakebestilling???

Fint om noen er mer rutinerte enn meg, og kommer med tilbakemeldinger. icon_smile.gif

- 4 mnd igjen -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har bestilt hotell, så den biten er grei. Der skal vi bare bli enige om meny og pynting. Det er mer de andre forberedelsene jeg lurer på. Som nevnt tidligere: innbydelser, kake, trykke kirkeprogram osv. icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er vel ingen fasitsvar på dette, det kommer an på hvor mye som kan gjøres av dere sjøl/slekta, og hvor mye som skal bestilles. Vi skal gifte oss siste helga i april, og begynte planlegginga like over nyttår. Sendte ut invitasjoner i begynnelsen av februar, og har svarfrist 1. april. De aller fleste tingene som vi trengte å involvere "utenforstående" til, fikk vi vel setla i løpet av januar. Er sjøl i fødselspermisjon for tida, så jeg har god tid til å ordne og fikse ting til bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...