AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #1 Skrevet 19. april 2021 Har 3000 kr som jeg tenker å putte i kryptovaluta. Har null erfaring, men føler at bitcoinsa aldri slutter å stige så tenker å investere såpass lite for å føle at jeg "er med".. Dette er penger jeg har råd til å tape, selvom det hadde vært veldig surt. Tror dere det er for sent å investere i bitcoins? Hva tror dere kan lønne seg å kjøpe nå? Hilsen en som er fersk med dette.. Anonymkode: bcce8...58d 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #2 Skrevet 19. april 2021 Du kan kjøpe bitcoins. Men hvis du har råd til å tape ville jeg prøvd dogecoins. Den øker veldig mye. Kan fort øke 30-100% på et døgn. Tar du ut 3000kr når den har økt 100% har du egentlig ikke tapt noe, og du kan se videre hvordan det går med de 3000 du har investert Bitcoins er kanskje tryggere enn dogecoins. Anonymkode: 223d9...fe5 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #3 Skrevet 19. april 2021 Husk at verdien ofte synker før den stiger enda mer. Så lurt å ikke selge når man ser det går litt ned. Anonymkode: 223d9...fe5
Gjest laPistola Skrevet 19. april 2021 #4 Skrevet 19. april 2021 Hvor kjøper dere bitcoins? Hadde lyst til og prøve dette, men etter og ha googlet og prøvd og undersøke får jeg opp så utrolig mye reklame at jeg oppfatter det som useriøst 🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #5 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du kan kjøpe bitcoins. Men hvis du har råd til å tape ville jeg prøvd dogecoins. Den øker veldig mye. Kan fort øke 30-100% på et døgn. Tar du ut 3000kr når den har økt 100% har du egentlig ikke tapt noe, og du kan se videre hvordan det går med de 3000 du har investert Bitcoins er kanskje tryggere enn dogecoins. Anonymkode: 223d9...fe5 Takk for tips. Jeg har lagd bruker på Miraiex - men kan ikke finne noe som heter "dogecoins". Vet du hva dette heter her? :) Anonymkode: bcce8...58d
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #6 Skrevet 19. april 2021 Gjør det i dag mens prisen er nede. Var dip i går. Mandag er som regel uansett nede. Jeg gjorde det og angrer bare at jeg ikke kjøpte mer. Anonymkode: aa8ef...bba
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #7 Skrevet 19. april 2021 Anonyminist skrev (1 minutt siden): Hvor kjøper dere bitcoins? Hadde lyst til og prøve dette, men etter og ha googlet og prøvd og undersøke får jeg opp så utrolig mye reklame at jeg oppfatter det som useriøst 🤷♀️ Crypto.com. Som sagt i dag er prisen nede. Jeg har blitt hekta. Men jeg day trader ikke. Jeg holder. Sjekk reddit og div for info. Lær litt hver dag. Anonymkode: aa8ef...bba
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #8 Skrevet 19. april 2021 Anonyminist skrev (3 minutter siden): Hvor kjøper dere bitcoins? Hadde lyst til og prøve dette, men etter og ha googlet og prøvd og undersøke får jeg opp så utrolig mye reklame at jeg oppfatter det som useriøst 🤷♀️ Miraiex.com Anonymkode: 223d9...fe5
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #9 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for tips. Jeg har lagd bruker på Miraiex - men kan ikke finne noe som heter "dogecoins". Vet du hva dette heter her? :) Anonymkode: bcce8...58d Det er ikke alle som selger alle altcoins. Dodge steg tregt. Bare nå de siste dagene den har økt mye. Så ville ikke kjøpt den i dag. Kjøp bitcoin og cro i dag dersom du bruker cryoto appen. Anonymkode: aa8ef...bba 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #10 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk for tips. Jeg har lagd bruker på Miraiex - men kan ikke finne noe som heter "dogecoins". Vet du hva dette heter her? :) Anonymkode: bcce8...58d De har ikke. Da må du evt lage en profil på binance.com Anonymkode: 223d9...fe5
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #11 Skrevet 19. april 2021 Sjekket nå nettopp, og kursen på Miraiex er jo helt vanvittig høy i forhold til hva det ligger på når jeg googler kursen. Ga meg lite lyst til å kjøpe der..... Noe sted man kan kjøpe rimeligere som er seriøst? Tør ikke legge igjen bankinformasjonen min på tvilsomme steder.... Anonymkode: bcce8...58d 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #12 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sjekket nå nettopp, og kursen på Miraiex er jo helt vanvittig høy i forhold til hva det ligger på når jeg googler kursen. Ga meg lite lyst til å kjøpe der..... Noe sted man kan kjøpe rimeligere som er seriøst? Tør ikke legge igjen bankinformasjonen min på tvilsomme steder.... Anonymkode: bcce8...58d Binance.com Anonymkode: 223d9...fe5
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #13 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke alle som selger alle altcoins. Dodge steg tregt. Bare nå de siste dagene den har økt mye. Så ville ikke kjøpt den i dag. Kjøp bitcoin og cro i dag dersom du bruker cryoto appen. Anonymkode: aa8ef...bba Er det cryoto en seriøst tjeneste? Vet du hvordan den er prismessig i forhold til Miraiex? Anonymkode: bcce8...58d
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #14 Skrevet 19. april 2021 Kraken er vel et godt alternativ? Jeg er selv nysgjerrig på Dogecoin, foreløpig har jeg kun investert i Bitcoin og Etherium. Har tjent greit, men jeg investerte ikke så mye som jeg skulle ønsket. Hadde ikke råd til mer dessverre. Følger tråden for å forhåpentligvis høre mer Dogecoin tips Anonymkode: ad619...411 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #15 Skrevet 19. april 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Takk for tips. Jeg har lagd bruker på Miraiex - men kan ikke finne noe som heter "dogecoins". Vet du hva dette heter her? :) Anonymkode: bcce8...58d Altså, du kjøper ikke noe basert på 3 setninger på et random forum. Les om det du skal kjøpe. Har du hørt om tulipankrakket? https://no.wikipedia.org/wiki/Tulipankrakket Dogecoin er mer som det. Ethereum er vel den som faktisk kan brukes om den får en bedre skalering. Bitcoin vil sannsynligvis aldri kunne brukes som valuta, men den kan ende opp å bli som gull. Som en valuta folk spekulerer i. Sådan kan det være verdien vil fortsette øke, for folk kjøper bitcoin som de ville kjøpt gull. Anonymkode: c8ab1...b7e
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #16 Skrevet 19. april 2021 Tja, det hadde vært lurere å investert litt for 5-10 år siden og solgt nå. Anonymkode: f195c...34a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå