AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #1 Del Skrevet 19. april 2021 Min ektefelle prøvde å starte som selvstendig næringsdrivende for et par år siden, gikk dundrende konkurs (dvs. null kunder, null inntekter, heldigvis ikke mange tusenlappene i tap) så fort corona kom. Det ble "0" på alle poster i selvangivelsen for ham. Men siden han står som selvstendig næringsdrivende og jeg er gift med ham, så fikk jeg ikke noen forhåndsberegnet skatt til gode/skatt å betale. Og jeg klarer ikke å finne ut ved å google det, når jeg kan forvente å få den infoen. Noen som vet? Anonymkode: d00da...6a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #2 Del Skrevet 19. april 2021 Tidligst august, senest oktober om jeg ikke tar helt feil. Anonymkode: a319b...9ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #3 Del Skrevet 19. april 2021 Jeg fikk nå i april. Har ENK Anonymkode: 70d93...167 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #4 Del Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg fikk nå i april. Har ENK Anonymkode: 70d93...167 Men du fikk vel ikke vite om du får igjen eller må betale tilbake skatt nå i april? Anonymkode: a319b...9ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #5 Del Skrevet 19. april 2021 Når regnskapsfører sender inn årsoppgjøret (nå) får jeg vite ca hvordan det ligger ann. Husker ikke helt når Skatteetaten har gitt tilbakemelding men juli august ish. Anonymkode: fcb77...207 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #6 Del Skrevet 19. april 2021 Skattemeldingen kan man sende inn nå. Du mener kanskje skatteoppgjøret? Anonymkode: 68a7b...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #7 Del Skrevet 19. april 2021 Fristen for å sende inn skattemelding for selvstendig næringsdrivende er 31. mai og siste dato for skatteoppgjør er 21. oktober. Anonymkode: 7c25d...4b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå