AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #1 Skrevet 19. april 2021 Gutten min har fått sopp på tissen - og vi fikk beskjed om å smøre med canesten. Har flere gjort det? Det står at barn ikke skal bruke kremen og at det er mot sopp vaginalt + fotsopp?? Anonymkode: 7bc2b...eba
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #2 Skrevet 19. april 2021 Dette er noe du må ta med legen. Leger foreskriver stadig vekk medikamenter som skal brukes på andre måter enn pakningsvedlegget. Det er virkestoffet i medikamentet, i dette tilfellet klotrimazol, og hva slags infeksjon det hjelper mot som er viktig. Anonymkode: a5074...9c6 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #4 Skrevet 21. april 2021 15 minutter siden, AnonymBruker said: Denne?? Anonymkode: 7bc2b...eba Ja, detver Canesten. Jeg svarer det samme som jeg gjorde over igjen jeg Dette er noe du må ta med legen. Leger foreskriver stadig vekk medikamenter som skal brukes på andre måter enn pakningsvedlegget. Det er virkestoffet i medikamentet, i dette tilfellet klotrimazol, og hva slags infeksjon det hjelper mot som er viktig Anonymkode: a5074...9c6
Flowerlover Skrevet 21. april 2021 #5 Skrevet 21. april 2021 On 4/19/2021 at 3:06 PM, AnonymBruker said: Gutten min har fått sopp på tissen - og vi fikk beskjed om å smøre med canesten. Har flere gjort det? Det står at barn ikke skal bruke kremen og at det er mot sopp vaginalt + fotsopp?? Anonymkode: 7bc2b...eba Hvem ga dere beskjed om det? Om det er legen som ga dere beskjed om det hvorfor spør du om det på kg? Tror du ikke legen vet hva h*n driver med og at kg vet det bedre? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå