Gå til innhold

Noen cougars her som vil diskutere erfaringer med relasjoner til yngre menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

K 43 her. Siste året har jeg oppdaget at jeg har en greie for yngre menn. Er noe med begjæret, nysgjerrigheten og ønske om å tilfredstille som er tiltalende. Synes menn under 30 ofte har en deilig, tiltalende energi. 

Dessuten liker jeg samtaler og samvær. Synes det er forfriskende og opplever ikke at det står tilbake intellektuelt for samtaler med menn på min egen alder. 
Andre med erfaringer; positive/negative?

Anonymkode: 3ca36...288

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

K 43 her. Siste året har jeg oppdaget at jeg har en greie for yngre menn. Er noe med begjæret, nysgjerrigheten og ønske om å tilfredstille som er tiltalende. Synes menn under 30 ofte har en deilig, tiltalende energi. 

Dessuten liker jeg samtaler og samvær. Synes det er forfriskende og opplever ikke at det står tilbake intellektuelt for samtaler med menn på min egen alder. 
Andre med erfaringer; positive/negative?

Jo, som jeg sa i den andre tråden så er jeg 100% enig med deg og har bare positive erfaringer.  Jeg klarer nok ikke å gå tilbake til jevnaldrende/eldre menn.  Allerede i det gamle Rom, betalte rike fruer vaktene i Colleseum for en forbudt kosestund med de unge sterke gladiatorene. Så det er nok ikke noe nytt, bare vært mer tabubelagt. Tror nok det er mange som vil, men ikke riktig tør. Men mye har gudskjelov skjedd i løpet av de siste tiår.

En annen ting ved siden av det seksuelle, er at så mye mer humør og glede rundt det hele. Positivitet og glede, ikke så seriøst med alt.  Mr avslappet og "tull og tøys" innimellom. Han jeg holder på med nå er 29, og vi er vel noe midt mellom ff og kjærester. Vi får se hva et utvikler seg til, vi tar dag for dag og er ikke så opptatt av å definere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig! Synes sex med fordel kan ufarliggjøres og ikke tas så høytidelig. Og da er det en fordel at begge kan senke skuldrene og slappe av, og slå seg litt løs. De yngre er flinkere til det. Bare leke litt mer liksom. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes liksom ikke det er noe spesielt å gå under ti år ned i alder, det kan alle gjøre uten at det er noe å sette merkelapp på. Menn har gjort det i alle år. 20-30 år er og greit, selv om jeg selv ikke har forsøkt det. Om begge vil, er det til begges desiderte forslag å kaste seg ut i eventyret som regel. 

Anonymkode: 8e61a...e32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...