AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #1 Del Skrevet 19. april 2021 Er på nettsiden til betakaroten, og jeg vurderer å bestille en pakke. Jeg har mine tvil angående dette produktet. Dere som har erfaring eller har kunnskap om produktet, hjelper dette virkelig? Har det noen bivirkninger av å bruke dem? Eller er dette bare svindel? Min hudtype er lys med fregner og føflekker. Blir ofte solbrent og bare rød mot sommeren. Ønsker å gå en sommer i møte med litt brunfarge i hvert fall. Kanskje dere har noen tips til sånne som meg?👩🏻🦰 Hilsen jente 24 Anonymkode: 771aa...88c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
proghodet Skrevet 19. april 2021 #2 Del Skrevet 19. april 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Er på nettsiden til betakaroten, og jeg vurderer å bestille en pakke. Jeg har mine tvil angående dette produktet. Dere som har erfaring eller har kunnskap om produktet, hjelper dette virkelig? Har det noen bivirkninger av å bruke dem? Eller er dette bare svindel? Min hudtype er lys med fregner og føflekker. Blir ofte solbrent og bare rød mot sommeren. Ønsker å gå en sommer i møte med litt brunfarge i hvert fall. Kanskje dere har noen tips til sånne som meg?👩🏻🦰 Hilsen jente 24 Anonymkode: 771aa...88c https://www.minmote.no/#!/artikkel/24644662/betakaroten-dette-gjoer-det-egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Berry Skrevet 19. april 2021 #3 Del Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Er på nettsiden til betakaroten, og jeg vurderer å bestille en pakke. Jeg har mine tvil angående dette produktet. Dere som har erfaring eller har kunnskap om produktet, hjelper dette virkelig? Har det noen bivirkninger av å bruke dem? Eller er dette bare svindel? Min hudtype er lys med fregner og føflekker. Blir ofte solbrent og bare rød mot sommeren. Ønsker å gå en sommer i møte med litt brunfarge i hvert fall. Kanskje dere har noen tips til sånne som meg?👩🏻🦰 Hilsen jente 24 Anonymkode: 771aa...88c Litt usikker, men hva med selvbruning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #4 Del Skrevet 19. april 2021 proghodet skrev (34 minutter siden): https://www.minmote.no/#!/artikkel/24644662/betakaroten-dette-gjoer-det-egentlig Tusen takk for link!😃 Anonymkode: 771aa...88c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #5 Del Skrevet 19. april 2021 Blue Berry skrev (3 minutter siden): Litt usikker, men hva med selvbruning? Hei, jeg har prøvd Sophie Elise sin selvbruning «glød» i medium. Dessverre blir jeg alt for mørk oransje av denne, og i tillegg lukter den ikke kokos på min hud. Lukter mer som kattetiss... for å være helt ærlig. Samboeren min syntes også det lukter helt forferdelig av meg. Gjerne legg med tips til andre selvbruningsprodukter, om dere anbefaler noen. -ts Anonymkode: 771aa...88c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krakilsk Skrevet 19. april 2021 #6 Del Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei, jeg har prøvd Sophie Elise sin selvbruning «glød» i medium. Dessverre blir jeg alt for mørk oransje av denne, og i tillegg lukter den ikke kokos på min hud. Lukter mer som kattetiss... for å være helt ærlig. Samboeren min syntes også det lukter helt forferdelig av meg. Gjerne legg med tips til andre selvbruningsprodukter, om dere anbefaler noen. -ts Anonymkode: 771aa...88c St.tropez! Jeg har samme hud som deg, og selv om betakaroten kan gi meg en litt mer gyllen undertone, så er selvbruning min go to for farge! Mye billigere og lettvint, og gir faktisk farge og ikke bare gulskjær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #7 Del Skrevet 19. april 2021 Krakilsk skrev (2 minutter siden): St.tropez! Jeg har samme hud som deg, og selv om betakaroten kan gi meg en litt mer gyllen undertone, så er selvbruning min go to for farge! Mye billigere og lettvint, og gir faktisk farge og ikke bare gulskjær Tusen takk for tips! Skal se meg nærmere på St.tropez!🤞🏼 -ts Anonymkode: 771aa...88c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #8 Del Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (På 19.4.2021 den 15.25): Hei, jeg har prøvd Sophie Elise sin selvbruning «glød» i medium. Dessverre blir jeg alt for mørk oransje av denne, og i tillegg lukter den ikke kokos på min hud. Lukter mer som kattetiss... for å være helt ærlig. Samboeren min syntes også det lukter helt forferdelig av meg. Gjerne legg med tips til andre selvbruningsprodukter, om dere anbefaler noen. -ts Anonymkode: 771aa...88c Både glød og at tropez blir helt feil farge for meg, men denne funker for meg: Bondi Sands Self Tanning Foam 1 Hour Express. Også pluss for at man kan ha den på i en time eller 3, og slipper å sove med den synes jeg ☺️ Anonymkode: c3282...599 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saph Skrevet 20. april 2021 #9 Del Skrevet 20. april 2021 St.moriz fast tanning mousse, man skal bare ha på den fra en til tre timer avhengig av hvor mørk farge du vil ha. Den er billig, enkel å påføre, lukter ikke alt for fælt og gir en fin farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #10 Del Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Både glød og at tropez blir helt feil farge for meg, men denne funker for meg: Bondi Sands Self Tanning Foam 1 Hour Express. Også pluss for at man kan ha den på i en time eller 3, og slipper å sove med den synes jeg ☺️ Anonymkode: c3282...599 Tusen takk for tips! Er det lov å spørre hvilken hudfarge du har? Som sagt, jeg er ganske lys/rød i huden. -ts Anonymkode: 771aa...88c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #11 Del Skrevet 20. april 2021 Saph skrev (10 minutter siden): St.moriz fast tanning mousse, man skal bare ha på den fra en til tre timer avhengig av hvor mørk farge du vil ha. Den er billig, enkel å påføre, lukter ikke alt for fælt og gir en fin farge. Fått flere tips nå om forskjellige produkter. Er det lov å spørre hvilken hudfarge du har fra før, og hvordan blir det etter selvbruningen? Ønsker å sammenligne for best mulig resultat😃 Anonymkode: 771aa...88c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saph Skrevet 20. april 2021 #12 Del Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fått flere tips nå om forskjellige produkter. Er det lov å spørre hvilken hudfarge du har fra før, og hvordan blir det etter selvbruningen? Ønsker å sammenligne for best mulig resultat😃 Anonymkode: 771aa...88c Veldig typisk nordisk hud. Lys, fregner, blir rød og ikke brun i sola, har lysebrunt hår. Jeg sitter bare med den en time for å få litt farge, for det synes jeg er finest på meg. Det er ikke noe rødt i den, den heller mere mot oliven så fargen blir ikke oransje. Og så koster den rett under en hundrelapp så om du skulle hate den, så er det ikke helt krise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #13 Del Skrevet 20. april 2021 Tusen takk! Dette var til god hjelp! Skal gi den et forsøk. Anonymkode: 771aa...88c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå