AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #1 Skrevet 19. april 2021 Hei! jeg ser at noen tester er såkalte «tidlige graviditetstester» man kan ta opptil 6 dager før uteblitt mest. Det jeg lurer på da er, er det 6 dager før når sist mens begynte? Eller når man vanligvis har mens? min forrige mens kom tidligere enn vanlig nemlig. Så jeg er litt forvirra Anonymkode: b06cf...d3a
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #2 Skrevet 19. april 2021 Hei, Du teller fra den dagen du venter mens. Si at du har 28 dagers syklus, og forventer mens den 26.04. Da kan du ta testen fra den 20.04. Når det er sagt, jeg fikk svak positiv test 6 dager før forventet mens med vanlig graviditetstest. Tidlig-tester har ofte skyggestrek. Man kan like gjerne teste med vanlige tester fra 10 dpo. Anonymkode: fb2a8...f3c
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #3 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei, Du teller fra den dagen du venter mens. Si at du har 28 dagers syklus, og forventer mens den 26.04. Da kan du ta testen fra den 20.04. Når det er sagt, jeg fikk svak positiv test 6 dager før forventet mens med vanlig graviditetstest. Tidlig-tester har ofte skyggestrek. Man kan like gjerne teste med vanlige tester fra 10 dpo. Anonymkode: fb2a8...f3c Tusen takk for svar ❤️ Anonymkode: b06cf...d3a 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #4 Skrevet 19. april 2021 Bare husk at en test ikke er garantert sikkert resultat uansett. Egget kan feste seg så sent som 13 dpo, og da tar det et par dager før hcg kan spores med urin. I tillegg produseres hcg ulikt for ulike kvinner, så ingenting er sikkert før mens kommer. I noen tilfeller vil det også komme blødning rundt forventet mens, selv om man er gravid.. Anonymkode: aff86...bc6 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #5 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (På 20.4.2021 den 1.16): Bare husk at en test ikke er garantert sikkert resultat uansett. Egget kan feste seg så sent som 13 dpo, og da tar det et par dager før hcg kan spores med urin. I tillegg produseres hcg ulikt for ulike kvinner, så ingenting er sikkert før mens kommer. I noen tilfeller vil det også komme blødning rundt forventet mens, selv om man er gravid.. Anonymkode: aff86...bc6 Åh, takk for info ❤️ Anonymkode: b06cf...d3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå