Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har du noen gang likt måten noen går på? De fleste legger man jo ikke merke til i det hele tatt, men jeg ser av og til ei i samme by som meg, er så utrolig elegant å se på! Lange tynne ben og jeg liksom bare må se når hun passer 😛 
Husker også ei på videregående (såklart åresvis siden), men der var det også ei som gikk veldig spesielt, men på en fin måte. Beveget seg liksom så fritt... 
Folk fleste går veldig stivt.. 

Anonymkode: 0e8c2...a4a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

har du noen gang likt måten noen går på? De fleste legger man jo ikke merke til i det hele tatt, men jeg ser av og til ei i samme by som meg, er så utrolig elegant å se på! Lange tynne ben og jeg liksom bare må se når hun passer 😛 
Husker også ei på videregående (såklart åresvis siden), men der var det også ei som gikk veldig spesielt, men på en fin måte. Beveget seg liksom så fritt... 
Folk fleste går veldig stivt.. 

Anonymkode: 0e8c2...a4a

Det er kroppen hennes du beundrer, ikke måten hun går på. Det er ikke uvanlig å beundre pene mennesker og er du en heterofil mann så er det  veldig naturlig at du legger merke til attraktive kvinner, spesielt på videregående når hormonene bruser. 

Anonymkode: a053d...07a

AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig og veldig tiltrekkende!😊

Anonymkode: 0c392...89d

AnonymBruker
Skrevet

A861F5A2-D2A4-433D-9C66-0AF6608150FB.gif

Anonymkode: 45f39...426

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...