Gå til innhold

Er så drittlei spoilere i nettavisene! 

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

:rasende:

Fikk ikke se realityprogrammet vi følger med på i helgen. Vi unngår det vi kan av nettaviser dagene etterpå før vi får sett programmet. Vi skulle se det i kveld. 

ALLTID klarer jeg eller mannen å få en sneakpeak av hva som har skjedd. Det er i overskrift, bilder eller deler av ord. 

Nå trykket jeg inn på en nyhet som interesserte meg, men under nyheten var det reklame for hva som hadde skjedd i helgens episode.. 

Jeg synes det burde vert regler for sånnt, og hvis det er regler, enda strengere regler. Dette ødelegger ganske mye for de som følger med. 

Husker når vi så på game of thrones, kunne jo ikke være på dataen eller mobilen før vi fikk sett episoden vi hadde gått glipp av.. 

Anonymkode: d98a4...5c9

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snakket med mannen når han kom hjem fra jobb nå nettopp. Han hadde også fått med seg hvem som røk ut. Han hadde bare scrollet på mobilen og vipps der stod det med store bokstaver :rasende:

AnonymBruker
Skrevet

Det heter SNEAKPEEK. Hvis du absolutt skal bruke engelske ord, skriv de rett. Det er ikke snakk om en snikende fjelltopp.

Anonymkode: 80a22...30d

AnonymBruker
Skrevet

Man kan nesten ikke forvente at det ikke skal skrives om etter lineær sending bare i tilfelle noen skal se det på opptak. Det blir som at man ikke skal skrive om resultatet av en fotballkamp før etter en uke av hensyn til de som er på fjelltur den lørdagen, liksom.

Jeg syns at reality ikke skulle ha blitt skrevet om i det hele tatt, men det blir vel en annen diskusjon.

Anonymkode: 9030e...311

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.4.2021 den 11.51):

Man kan nesten ikke forvente at det ikke skal skrives om etter lineær sending bare i tilfelle noen skal se det på opptak. Det blir som at man ikke skal skrive om resultatet av en fotballkamp før etter en uke av hensyn til de som er på fjelltur den lørdagen, liksom.

Jeg syns at reality ikke skulle ha blitt skrevet om i det hele tatt, men det blir vel en annen diskusjon.

Anonymkode: 9030e...311

Jeg er helt enig i at de skal få skrive om episoden som var. Men ikke ha noe som røper noe stort på bilde eller i overskriften. Det burde stått noe sånnt som "det var helt sykt det som skjedde!" istedenfor "han røk ut fordi.." 

• Liker 1
Skrevet

et bilde spoiler ikke hele episoden/filmen, slutt å være så fisefin på det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...