PokemonGone Skrevet 19. april 2021 #1 Skrevet 19. april 2021 Jeg er overrasket over at de avlyste serien fordi jeg likte de første 7 kapitlene. Jeg forstår at manuset ikke hadde et klart mål. I tillegg til at temaene det dekket var veldig tabu.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #2 Skrevet 19. april 2021 Den serien hadde jeg glemt ut! Men ja, jeg fulgte med på den og likte den faktisk veldig godt🙈 Anonymkode: 781f8...66b 1
Østkantgutt1913 Skrevet 19. april 2021 #3 Skrevet 19. april 2021 Filmen med samme navn er kuul Brian Yuzna film 1
Knottogtott Skrevet 19. april 2021 #4 Skrevet 19. april 2021 Jeg likte den veldig godt! Harry og Campbell 🥰 Og hun som spiller Kelly er fra Norge ☺️ 1
PokemonGone Skrevet 19. april 2021 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den serien hadde jeg glemt ut! Men ja, jeg fulgte med på den og likte den faktisk veldig godt🙈 Anonymkode: 781f8...66b Da rettssakene for Cassandras drapsmenn skjedde, ble jeg virkelig blåst bort av forestillingene og manuset
PokemonGone Skrevet 19. april 2021 Forfatter #6 Skrevet 19. april 2021 Knottogtott skrev (5 minutter siden): Jeg likte den veldig godt! Harry og Campbell 🥰 Og hun som spiller Kelly er fra Norge ☺️ Oi. Jeg visste det ikke😊 Ja, Campbell var en så mystisk karakter og hadde mye potensiale (i negativ forstand for gruppen, men hvis jeg tenker på det, Allie var heller ikke perfekt som leder)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå