AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #1 Skrevet 19. april 2021 Brystbetennelsen kom brått på torsdag forrigje uke (fire dager siden). Hadde 39,6 i feber og skalv masse. Vondt og hardt bryst. Fikk antibiotika selv om det aldri ble tatt noen melkeprøve. Fikk også ibux og paracet. Dette er fire dager siden og brystet er fortsatt hardt. Er det normalt at det er hardt så lenge? Frykter det kan være noe abcess, men det kjennes ikke ut som at det er en klump der. Bare at hele brystet er hardt. Anonymkode: 08939...1be
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #2 Skrevet 19. april 2021 Er det ikke blitt noe mykere? Mykner det etter amming? Har du prøvd lecitin? Høres litt rart ut. Ville lest litt på ammehjelpen.no, evt ringt en ammehjelper eller sykehuset for råd. Anonymkode: 88820...8c0 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #3 Skrevet 20. april 2021 IKKE klem på det. Får du feber igjen må du ringe legevakten, kan være abscess. Jeg hadde abscess da jeg ikke fikk tømt en kul etter brystbetennelse. Anonymkode: 86317...cf4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #4 Skrevet 22. april 2021 TS her On 4/19/2021 at 2:38 PM, AnonymBruker said: Er det ikke blitt noe mykere? Mykner det etter amming? Har du prøvd lecitin? Høres litt rart ut. Ville lest litt på ammehjelpen.no, evt ringt en ammehjelper eller sykehuset for råd. Anonymkode: 88820...8c0 Nei, vevet har ikke blitt mykere etter amming. Nå har det gått åtte dager og det er fortsatt like hardt, men ikke spesielt vondt. Kom akkurat fra time hos legen med ultralyd nå. De trodde det kunne være abcess, men de kunne ikke finne noenting. Litt merkelig så jeg får fortsette å prøve varme omslag osv. Skal kjøpe Leciting og syntonicin nesespray og i håp om at det kan hjelpe. On 4/20/2021 at 12:39 PM, AnonymBruker said: IKKE klem på det. Får du feber igjen må du ringe legevakten, kan være abscess. Jeg hadde abscess da jeg ikke fikk tømt en kul etter brystbetennelse. Anonymkode: 86317...cf4 Takk for tipset. Var innom på ultralyd i dag for å se om det var noe abcess, det var heldigvis ikke det. Men må prøve å få ut melka da, kan ikke være bra at det er sånn. Anonymkode: 08939...1be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå