Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har så lyst å selge datteren min på ebay.

Har ei på 7 og 1/2 som ikke vil sove 🥴 men gnir seg i øyene og virker ganske trøtt 😴 

Vil ha oppmerksomhet konstant! Hvis ikke så blir hun grinete. Jeg har ikke tid til noe som helst, må spise måltidene mine med hun i fanget. 

Barnefar prøver å avlaste meg men nopp hun skal til mamma. 😒 Gleder meg så sykt til den tiden er over, så mange som sier nyt den tiden... 😂 Skjønner ikke hva som er å nyte i den tiden spør du meg. 

Anonymkode: 217dd...b77

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror du er en av mange som har hatt denne tanken! Hold ut

Anonymkode: 161d6...8fe

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Går det under kjæledyrkategorien på Finn, mon tro?

Anonymkode: 947b3...a92

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Legg henne før hun blir for trøtt. Hun har bikket overtrøtthet

Anonymkode: b7e59...56c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Legg henne før hun blir for trøtt. Hun har bikket overtrøtthet

Anonymkode: b7e59...56c

Det hjelper ikke her 😣 har prøvd alt. 

Anonymkode: 217dd...b77

Skrevet

Husker det var en person som prøvde å selge/bytte bort et barn med Downs på finn.no Det ble en stor skandale og snakkis i media. Tror det endte i anmeldelse.

Det var en tulle/trolle annonse med  tilfeldig bilde av et barn med Downs tatt fra nettet, men det kom ikke så tydelig fram  Dårlig humor uansett da.  

AnonymBruker
Skrevet

Det beste rådet:

Aksepter situasjonen og vit at den ikke er for evig. 

Bæresjal inne, slik at du har hendene fri.

Jeg har hatt ei jente det har vært vanskelig å legge, og frustrasjonsnivået sank betraktelig når jeg aksepterte situasjonen istedenfor å føle på hvor vanskelig det var. 

Men det ER tungt og vanskelig altså! Masse klemmer! Men om du ikke får endret selve situasjonen så kan du kanskje endre hvordan du takler den. 

Anonymkode: e5e48...5a8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har fantasert om å gi bort min også i det siste 😴

Anonymkode: 0c1c0...c32

AnonymBruker
Skrevet

Dårlig humor. Synes ikke det er noe å spøke med. Du får kontakte barnevernet om du har s store problemer med å takle hverdagen med barn. 

Anonymkode: 7c7b7...bb1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det beste rådet:

Aksepter situasjonen og vit at den ikke er for evig. 

Bæresjal inne, slik at du har hendene fri.

Jeg har hatt ei jente det har vært vanskelig å legge, og frustrasjonsnivået sank betraktelig når jeg aksepterte situasjonen istedenfor å føle på hvor vanskelig det var. 

Men det ER tungt og vanskelig altså! Masse klemmer! Men om du ikke får endret selve situasjonen så kan du kanskje endre hvordan du takler den. 

Anonymkode: e5e48...5a8

Bæresjal på ei jente over 7 år? 

Skrevet
bebisss skrev (2 minutter siden):

Bæresjal på ei jente over 7 år? 

Tror det er snakk om en baby på 7 måneder 

• Liker 2
Skrevet

Ja, du kan gi bort barnet ditt. Men du kan ikke selge det.

Og så anbefaler jeg at du tar kontakt med barnevernet for å få gitt bort barnet under ordnede forhold, og ikke bare gir det bort til hvem som helst.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så glad for å lese innlegget ditt, Ts. For meg var 7 mnd den verste tiden. Kjente meg veldig alene om følelsen. Følte alle andre hadde sånne barn som lå på gulvet mens de lagde mat. Jeg hadde en ilder rundt føttene. Barnet mitt fikk utrolig separasjonsangst og ble helt fra seg hvis jeg gikk tre skritt unna. Det var dager jeg hadde lyst til å gi henne fra meg. For å berolige dere som blir bekymret for barnet mitt (og TS sitt), det gikk fint med oss. Jeg beholdt henne og nå er alt lettere. Du er ikke alene om å ikke nyte hele tiden. Det er slitsomt og det blir bedre! Senk forventningene og sett deg på gulvet med barnet ditt. Selv spiste jeg mange måltider på gulvet. 

Anonymkode: 35ff8...c9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...