Gå til innhold

var det slemt gjort av meg? han støtter ikke meg

Anbefalte innlegg

Gjest dritiut
Skrevet

jeg er ganske sengeliggende med influensa og hele den herlige pakka... så forleden dag måtte vi bare dra oss ut i butikken forå gjøre det nødvendige innkjøp, så jeg betaler og der står halvsøstra hans som vi har god kontakt med... han går bort il henne gir henne en klem, hun kommer bort til meg for å gi meg en klem, jeg snur meg litt fra henne og sier at hun burdte ikke da jeg er fryktelig syk og ikke vil smitte henne som har så mye å henge fingrene i.... han sa der g da at ja det var sant jeg er kjempe syk..

så når vi gikk hjem, var han sur!!!!! han mente at jeg dreit henne ut og at alle glante og så det! og at hun tok seg nær av det!!! han laget et rent helvete ut av det og mente at det var min skyld og jeg aldri sku ha gjort det.....

jeg på min side. var så sausa og syk og tenkte på hennes beste, ville ikke smitte henne.. dessuten hadde jeg bare slengt på meg noen stygge klær og følte meg ganske udelikat ved siden av det hele..

så nå er vi skikkelig uvenner, han fordi han mener jeg dreit henne ut.. jeg fordi jeg sier at jeg gjorde rett og var dårlig og fordi han støtter henne fremfor meg!!!!!!!!!!!!!!!!! ikke engang sitt eget blod!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest filosofia
Skrevet

:ler: Ja ja. Du får ringe dama og fortelle om reaksjonen hans, og be om unskyldning. Har du flaks så skjønner dama akkurat hva du mener og ber ham ta seg ei bolle!

;)

Skrevet

Nå så jo ikke jeg hvordan det hele foregikk, dersom du med brask og bram dyttet henne unna og laget stort oppstuss og et stort nummer ut av det hele, kan jeg jo forstå at han synes du overreagerte.

På en annen side er det vel ikke så uvanlig at man holder seg unna intimkontakt med folk dersom man er sylte syk.

På nok en annen side er det vel liten sjanse for at du skulle smitte noen på grunn av en liten klem.

Synes dere alle hauser opp dette. Det er da vel ingenting å lage en sak ut av??

Skrevet

Du kan smitte andre selv om du ikke klemmer, og jeg synes vel at du overreagerte litt.

Men det synes jeg samboeren din også gjorde.

Synes det er unødvendig å hisse seg opp over så lite. :roll:

Skrevet

Går det virkelig an å krangle om noe så lite??? Etter overskriften din å dømme forventa jeg å finne noe helt annet enn en bittebitteliten bagatell??! Å begynne å snakke om "din side" og "hans side" på grunn av en liten snørrete misforståelse er ikke noe jeg klarer å forestille meg engang...

For å svare litt på spørmålet ditt allikevel: Hvis han skulle reagere på det i det hele tatt, måtte du minst ha dyttet henne slik at hun falt og deretter løpt ut. Da kunne han blitt sint. Gjorde du slik du sier at du gjorde fatter jeg ikke hvorfor han ble sint. Kanskje han hadde en dårlig dag eller noe.

Gjest Splitter Pine
Skrevet
jeg er ganske sengeliggende med influensa og hele den herlige pakka... så forleden dag måtte vi bare dra oss ut i butikken forå gjøre det nødvendige innkjøp

Om du er sengeliggende med influensa, hva gjorde du på butikken? Klarte han ikke å handle alene?

Men må si meg enig ut i fra hva du forteller at han overreagerer en smule ja....

Skrevet (endret)
Om du er sengeliggende med influensa, hva gjorde du på butikken? Klarte han ikke å handle alene?

Men må si meg enig ut i fra hva du forteller at han overreagerer en smule ja....

herregud. hva **** har det med saken å gjøre? kan man ikke gå på butikken selvom man er syk?

herregud, makan til hva folk her inne skal blande seg inn i.

dette er da ikke det tråden til trådstarter handlet om??????????JEEEEEEEEZ

Endret av Remyline
Gjest Splitter Pine
Skrevet (endret)
herregud. hva **** har det med saken å gjøre? kan man ikke gå på butikken selvom man er syk?

herregud, makan til hva folk her inne skal blande seg inn i.

dette er da ikke det tråden til trådstarter handlet om??????????????????????????+

JEEEEEEEEEEEEZEZ

Når jeg er sengeliggende med influensa er det faktisk helt naturlig for meg at samboer tar seg av handling og annet som jeg ikke synes jeg er frisk nok til å gjøre. Og jeg har ikke sagt at man ikke kan gå på butikken når man er syk. Om man ikke har noen andre som kan gjøre det har man ikke noe annet valg en å gå selv faktisk.

Endret av Remyline
Skrevet

For det første så overreagerte samboeren.

For det andre, så har det ingenting å si at halvsøsteren ikke er hans eget blod.

For det tredje burde trådstarter holdt senga helt og holdent hvis hun var så syk at hun ikke kunne ta imot en klem.

For det fjerde så er ikke influensa-smitten smittsom gjennom luft når man først har blitt syk.

For det femte kan jeg nesten forstå HVIS halvsøsteren ble ille til mote.

Og for det sjette kan jeg forstå at samboeren ble fornærmet på halvsøsterens vegne. Det kan ofte være mer smertefullt for den som ser på enn den det gjelder.

MEN samboeren overreagerte likevel. Kanskje han også er i ferd med å bli syk og tåler ekstra lite?

Gjest Gjest_diddi_*
Skrevet

For det syvende så ville dette ikke vært noen sak om du tok opp telefonrøret, og ringte og beklaget. Du kan jo si at samboeren din oppfattet deg som ubehaglig, og at det ikke var meningen, men at du er så nedsylta og tett i huet at du ikke tenkte på hvordan du skulle ordlegge deg bedre når du ikke ønsket nærkontakt på grunn av smittefaren.

Jeg ville ihvertfall vært glad for å slippe å klemme en som hadde influensa, uansett om dere mener at det smittsomt eller ikke.

Skrevet

Skriv en melding til søsteren hans? Kan neppe tenke meg at hun tok seg nær av det. Vis svaret til kjæresten din?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...