Gå til innhold

Anbefal et fint hentesett til jente (ikke hjemmestrikket..har ikke tilgang)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sjekk epla.no og søk på babystrikk. Mye fint der! Du trenger heller ikke kjøpe ferdig sett, du kan fint ha en søt butikk-kjøpt body og strømpebukse, og så en fin strikkejakke og lue 👍

Anonymkode: 7529c...f7c

• Liker 5
AnonymBruker

Sjekk epla.no og søk på babystrikk. Mye fint der! Du trenger heller ikke kjøpe ferdig sett, du kan fint ha en søt butikk-kjøpt body og strømpebukse, og så en fin strikkejakke og lue 👍

Selv er jeg svak for Dahlia jakke 🤗

Anonymkode: 7529c...f7c

• Liker 1

Annonse

AnonymBruker

Håper ingen tar dette ille opp, men jeg skjønner ikke greia med hentesett, kan noen forklare? 

Det er jo bare et plagg.. Jeg tok på baby merinoull body og longs, og oppi bilstol posen. 

Anonymkode: f325e...b45

• Liker 9
AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Håper ingen tar dette ille opp, men jeg skjønner ikke greia med hentesett, kan noen forklare? 

Det er jo bare et plagg.. Jeg tok på baby merinoull body og longs, og oppi bilstol posen. 

Du må gjerne starte en egen tråd om det! 

ts

Anonymkode: ad557...1ac

• Liker 3
AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har kjøpt lyserosa lillelam og syns det virker nydelig! Finere enn hjemmestrikket spør du meg;) 

Dyrt men stas:)

Anonymkode: 06713...a29

Oh, den var fin!!! Ja, er nok noe med det at jeg ikke alltid synes de hjemmestrikkede er så frykteeeelig fine..vil bare ha et fint-spesielt antrekk til baby da det blir hennes første ordentlig antrekk :+) selvom det sikkert ikke er på lenge, er så kodelig.

• Liker 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oh, den var fin!!! Ja, er nok noe med det at jeg ikke alltid synes de hjemmestrikkede er så frykteeeelig fine..vil bare ha et fint-spesielt antrekk til baby da det blir hennes første ordentlig antrekk :+) selvom det sikkert ikke er på lenge, er så kodelig.

Ja absolutt - og de får jo brukt det mer også. Ute i vogna og sånn de første mnd vil jeg tro:) 

hadde ikke til min første men er veldig glad jeg har sikret meg denne gangen:-) er veldig fine og blir fint til bilder osv:)

AnonymBruker

Vi brukte hjemmestrikket hentesett masse i vogna ute, fikk også masse annet hjemmestrikk som vi brukte. Sjelden man trenger å kle baby "pent", men om man har høst/vinterbaby er hjemmestrikk absolutt noe man bruker :)

Nå med nr 2 får vi sommerbaby, så har ikke så mye behov for ullklær 😂

Anonymkode: 708ed...a71

• Liker 2

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da er vel det et hentesett. Har i alle fall ikke hørt om klær før som er spesiallaget for at barna skal ha på seg hjem fra sykehuset.

• Liker 2
AnonymBruker
16 minutter siden, Brunello said:

Da er vel det et hentesett. Har i alle fall ikke hørt om klær før som er spesiallaget for at barna skal ha på seg hjem fra sykehuset.

Trenger ikke være spesiallaget...man velger noe man synes er fint for å gjøre det ekstra stas rundt det å få baby hjem. Er ofte ikke veldig praktisk da baby er nyfødt- men er fint noen timer og koselig (bilder og minner). Opp til en hver. Om du ikke vil ha hentesett kan du selvfølgelig kle baby i et teppe eller hva nå enn du vil.  Din baby- ditt valg.

• Liker 2
AnonymBruker
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi brukte hjemmestrikket hentesett masse i vogna ute, fikk også masse annet hjemmestrikk som vi brukte. Sjelden man trenger å kle baby "pent", men om man har høst/vinterbaby er hjemmestrikk absolutt noe man bruker :)

Nå med nr 2 får vi sommerbaby, så har ikke så mye behov for ullklær 😂

Anonymkode: 708ed...a71

Er koselig med noe pent til første gang baby skal hjem synes jeg. Jeg synes generelt ikke hjemmestrikk er så fint...kan fort bli veldig kjerring..men igjen hver sin smak. 

• Liker 2
Annonse
AnonymBruker
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja absolutt - og de får jo brukt det mer også. Ute i vogna og sånn de første mnd vil jeg tro:) 

hadde ikke til min første men er veldig glad jeg har sikret meg denne gangen:-) er veldig fine og blir fint til bilder osv:)

Ja, tenker det er veldig praktisk og at man også kan gi det bort videre om noen vil ha (har flere som venter samme kjønn etter meg). Nydelig og!

• Liker 1
AnonymBruker
1 minutt siden, Brunello said:

Vi brukte hjemmestrikket tøy fra bestemor. Pent tøy, men det var strikket for vanlig bruk.

Det er jo ekstra koselig siden det er fra bestemor! 

• Liker 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du må gjerne starte en egen tråd om det! 

ts

Ikke noe behov for å bli sur, ts, du kan heller svare på spørsmålet mitt. Jeg lurer oppriktig på hva greia med hentesett er. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...