AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #1 Skrevet 19. april 2021 I helga hadde jeg (k32) min første trekant. Jeg har alltid trodd at det bare er noe oppskrytt med trekant, men i helga bestemte jeg meg for å prøve! jeg var på fest med en gjeng (jada, innenfor coronareglene) og ble godfull. Det var spesielt to gutter der som utmerket seg sånn utseendemessig, kanskje i midten av 20 åra. Jeg flørtet litt med han ene, og vi endte også opp på nach sammen. Der var også han andre. Jeg og han jeg rotet med endte opp på badet (av alle steder) med litt fingre og beføling over alt i dusjen. Vi forflyttet oss til soverommet hans der vi begge ble nakne og jeg satte meg på gulvet og ga han en BJ. (Sorry hvis dette bli for detaljrikt, jeg er så sykt gira etter den natta) inn døra kommer kompisen og lurer på om det er plass til flere, kåt som jeg var sa jeg ja og han rev av seg klærne og ble med på leken. Etter en god stund med suging ble jeg lagt i senga, en gikk ned på meg og han andre sugde jeg. først ble det doggy med en foran i munnen og en bak i musa, også ble det en og en i forskjellige stillinger. Jeg er gal etter analsex, så i løpet av natta ble det også DP når begge fant rytmen der, åååh, det er en følelse jeg kommer jeg aldri til å glemme, og det skal gjentas snart! Å bli behandlet slik av to menn som vet hva de gjør...jeg trodde ikke det var mulig! Tok meg til nye høyder både seksuelt og orgasmemessig! Tror det tar noen dager før de også får fylt opp ballene igjen Vet ikke hvor jeg vil med denne tråden, bare fortelle og skryte kanskje 😄 Jeg vil anbefale å prøve det hvis du får sjansen, livet er for kort for kjedelig sex, og nå har lysta mi iallefall peaket! Anonymkode: 0d246...b41 7
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #2 Skrevet 19. april 2021 Jada, dette var definitivt koronavennlig 😂 Men kult at du fikk kost deg da. Anonymkode: 13f03...ca4 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #3 Skrevet 19. april 2021 Sorry, tror ikke på den fantasien. De fleste innlegg under sexforumet er skrivd av menn. Selv er jeg kvinne, skal jeg ha trekant så skjer det edru hvertfall. Noe annet er feigt. Har selv prøvd det 2 ganger på reise i utlandet, sinnsyk opplevelse. Men noe man ikke kan gjøre ofte, da dør jo spenningen rundt det. Men å suge mens man blir knullet i doggy; ja! Anonymkode: 5b5ab...571 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #4 Skrevet 19. april 2021 Hehe, det er bare såå stor forskjell på hvordan kvinner og menn skriver. Alle ser at dette er en mann i skjørt. Anonymkode: cef2f...448 9
Gjest Alterego666 Skrevet 19. april 2021 #5 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sorry, tror ikke på den fantasien. De fleste innlegg under sexforumet er skrivd av menn. Selv er jeg kvinne, skal jeg ha trekant så skjer det edru hvertfall. Noe annet er feigt. Har selv prøvd det 2 ganger på reise i utlandet, sinnsyk opplevelse. Men noe man ikke kan gjøre ofte, da dør jo spenningen rundt det. Men å suge mens man blir knullet i doggy; ja! Anonymkode: 5b5ab...571 Har du noe slags belegg for påstanden din om at sexerfaringer stort sett alltid er menns fantasier? Dersom du skulle ha rett (tviler på at andelen er så høy), hvorfor skulle jeg som leser ha mer tillit til din historie enn historien til TS. For mine øyne er de akkurat like troverdige. Grei gjerne ut for meg.
Bamseklemmer Skrevet 19. april 2021 #6 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I helga hadde jeg (k32) min første trekant. Jeg har alltid trodd at det bare er noe oppskrytt med trekant, men i helga bestemte jeg meg for å prøve! jeg var på fest med en gjeng (jada, innenfor coronareglene) og ble godfull. Det var spesielt to gutter der som utmerket seg sånn utseendemessig, kanskje i midten av 20 åra. Jeg flørtet litt med han ene, og vi endte også opp på nach sammen. Der var også han andre. Jeg og han jeg rotet med endte opp på badet (av alle steder) med litt fingre og beføling over alt i dusjen. Vi forflyttet oss til soverommet hans der vi begge ble nakne og jeg satte meg på gulvet og ga han en BJ. (Sorry hvis dette bli for detaljrikt, jeg er så sykt gira etter den natta) inn døra kommer kompisen og lurer på om det er plass til flere, kåt som jeg var sa jeg ja og han rev av seg klærne og ble med på leken. Etter en god stund med suging ble jeg lagt i senga, en gikk ned på meg og han andre sugde jeg. først ble det doggy med en foran i munnen og en bak i musa, også ble det en og en i forskjellige stillinger. Jeg er gal etter analsex, så i løpet av natta ble det også DP når begge fant rytmen der, åååh, det er en følelse jeg kommer jeg aldri til å glemme, og det skal gjentas snart! Å bli behandlet slik av to menn som vet hva de gjør...jeg trodde ikke det var mulig! Tok meg til nye høyder både seksuelt og orgasmemessig! Tror det tar noen dager før de også får fylt opp ballene igjen Vet ikke hvor jeg vil med denne tråden, bare fortelle og skryte kanskje 😄 Jeg vil anbefale å prøve det hvis du får sjansen, livet er for kort for kjedelig sex, og nå har lysta mi iallefall peaket! Anonymkode: 0d246...b41 Jeg blir så glad hvergang noen opplever fantastisk sex, for det betyr så mye for personen som opplever det. Den fjerner frustrasjoner, spekulasjoner og gir mye glede og deilig nytelse. Kan umulig være noe som er bedre enn det, og atpåtil TS fikk du en ny erfaring... ei erfaring du elsker og vil prøve igjen. Jeg ble utrolig glad av å høre det du skrev🧡 2
Elaine Marley Skrevet 20. april 2021 #7 Skrevet 20. april 2021 Tråden er ryddet for: Sitat * Det er ikke lov å diskutere med seg selv, eller utgi seg for å være flere personer i en tråd, ved å benytte flere kontoer eller AnonymBruker-funksjonen. Elaine Marley, mod. 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #8 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (På 19.4.2021 den 12.32): I helga hadde jeg (k32) min første trekant. Jeg har alltid trodd at det bare er noe oppskrytt med trekant, men i helga bestemte jeg meg for å prøve! jeg var på fest med en gjeng (jada, innenfor coronareglene) og ble godfull. Det var spesielt to gutter der som utmerket seg sånn utseendemessig, kanskje i midten av 20 åra. Jeg flørtet litt med han ene, og vi endte også opp på nach sammen. Der var også han andre. Jeg og han jeg rotet med endte opp på badet (av alle steder) med litt fingre og beføling over alt i dusjen. Vi forflyttet oss til soverommet hans der vi begge ble nakne og jeg satte meg på gulvet og ga han en BJ. (Sorry hvis dette bli for detaljrikt, jeg er så sykt gira etter den natta) inn døra kommer kompisen og lurer på om det er plass til flere, kåt som jeg var sa jeg ja og han rev av seg klærne og ble med på leken. Etter en god stund med suging ble jeg lagt i senga, en gikk ned på meg og han andre sugde jeg. først ble det doggy med en foran i munnen og en bak i musa, også ble det en og en i forskjellige stillinger. Jeg er gal etter analsex, så i løpet av natta ble det også DP når begge fant rytmen der, åååh, det er en følelse jeg kommer jeg aldri til å glemme, og det skal gjentas snart! Å bli behandlet slik av to menn som vet hva de gjør...jeg trodde ikke det var mulig! Tok meg til nye høyder både seksuelt og orgasmemessig! Tror det tar noen dager før de også får fylt opp ballene igjen Vet ikke hvor jeg vil med denne tråden, bare fortelle og skryte kanskje 😄 Jeg vil anbefale å prøve det hvis du får sjansen, livet er for kort for kjedelig sex, og nå har lysta mi iallefall peaket! Anonymkode: 0d246...b41 Det tror jeg vi vet utmerket godt alle sammen 😉 /wanketywank Anonymkode: d1f9f...bd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå