AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #3 Skrevet 19. april 2021 Normalt sett så er det det, men vet ikke nå under corona Anonymkode: 57339...479
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #4 Skrevet 19. april 2021 Ja, men lange køer. Er du ikke fra vestby skal du ikke handle i vestby. Anonymkode: 61e4d...4ca 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #5 Skrevet 19. april 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, men lange køer. Er du ikke fra vestby skal du ikke handle i vestby. Anonymkode: 61e4d...4ca Var der på tirsdag og da var det knapt et menneske der, og hvordan vet du at TS ikke bor i Vestby? Anonymkode: 57339...479
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #6 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Var der på tirsdag og da var det knapt et menneske der, og hvordan vet du at TS ikke bor i Vestby? Anonymkode: 57339...479 Jeg jobber der hver dag, og det er lange køer hver dag, så da var du heldig. Jeg antar det siden det kommer spørsmål om man kan prøve klær der. Alle som bor i Vestby vet at man kan prøve klær på outleten. Anonymkode: 61e4d...4ca
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #7 Skrevet 19. april 2021 Nettopp flyttet til Vestby 😊 aldri vært på Oslo fashion outlet før. Men jeg trenger en jogge bukse! Litt usikker på priser der. Er det er sted hvor jeg kan finne en billig joggebukse? Eller er det et sted hvor det er kun nedsatte merkeklær, men fortsatt dyrt i forhold til HM og Cubus? Jeg syntes kvaliteten på HM og Cubus er dårlig, så om jeg kan finne en billig joggebukse i typ Nike, Adidas på outleten, så hadde det vært veldig fint 😊 Anonymkode: a59a5...820 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #8 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nettopp flyttet til Vestby 😊 aldri vært på Oslo fashion outlet før. Men jeg trenger en jogge bukse! Litt usikker på priser der. Er det er sted hvor jeg kan finne en billig joggebukse? Eller er det et sted hvor det er kun nedsatte merkeklær, men fortsatt dyrt i forhold til HM og Cubus? Jeg syntes kvaliteten på HM og Cubus er dårlig, så om jeg kan finne en billig joggebukse i typ Nike, Adidas på outleten, så hadde det vært veldig fint 😊 Anonymkode: a59a5...820 Alle som bor i Vestby vet hvordan det fungerer på outleten, hørte du vel. ALLE!!!!!!!!!!!!! Anonymkode: 97eac...42a 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #9 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Alle som bor i Vestby vet hvordan det fungerer på outleten, hørte du vel. ALLE!!!!!!!!!!!!! Anonymkode: 97eac...42a jeg flyttet hit for 2 dager siden 🙄 Alt for meg i Vestby er nytt og jeg har ikke rukket sjekke ut hver krik og krok av Vestby enda. Sjekket ut hjemmesiden deres, men fant ikke informasjonen jeg søkte etter. Jeg kjenner ingen i Vestby som jeg kunne spurt. Så jeg spør her. Anonymkode: a59a5...820
Saschi Skrevet 20. april 2021 #10 Skrevet 20. april 2021 Du kan prøve klær men pga corona så må du vente og huske 2 meter, det er billig men du kan ikke sammenligne Cubus og H&M med outleten. Du betaler for kvaliteten.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #11 Skrevet 20. april 2021 Det var 70 meter kø på Nike i går, og parkeringsplassen var stappfull i går. Anbefaler å handle på nett. Anonymkode: 61e4d...4ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå