Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som er voksne og studerer uten å jobbe, hva er grunnen til det? og hva sier dere når dere kommer på intervju hvis dere blir spurt om dette?

Anonymkode: 97e63...70e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte fokusere på studiene og idrett så jeg hadde ikke mye tid igjen til å jobbe. Har aldri noensinne blitt spurt om det ila de 15 årene siden jeg var ferdig med studier, men jeg hadde vel svart noe slikt.  

Anonymkode: 9550b...c2e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri fått det spørsmålet.... Men jeg hadde litt jobber på si før jeg fikk barn. Nå studerer jeg bare. 

Anonymkode: 403d3...1c0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går på et krevende fulltidsstudie som gjør at det er lite tid til å jobbe ved siden av. Har kun en 20% stilling, og jobber i ferier. Det er normen på mitt studie. Mange voksne studenter. Har allerede fått relevant jobb som jeg begynner i når jeg er ferdig. 

Anonymkode: 971f4...d4b

AnonymBruker
Skrevet

1. Jeg tar en krevende master på fulltid og jobber derfor heller i ferier

2. Jeg får ikke jobb for tiden pga corona. Det jeg har fått at jobber har blitt trukket tilbake igjen pga behov for færre ansatte pga strengere restriksjoner

Anonymkode: ff840...1c4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prioriterte studier, jobbet mye frivillig i studentforeningen, og var aktiv både med trening, og sosialt. Jobbet i ferier, og fikk nok penger derfra. 

Anonymkode: 679b5...620

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Dere som er voksne og studerer uten å jobbe, hva er grunnen til det? og hva sier dere når dere kommer på intervju hvis dere blir spurt om dette?

Studiet mitt er på fulltid og  som regel langt mer enn det i perioder. Og å fullføre det er det utvilsomt viktigste for meg akkurat nå.

Anonymkode: 5d4d7...c9d

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Ferdig med studier nå, men hadde ikke jobb da jeg studerte. Karakterene mine snakket i grunn for seg selv, jeg fikk aldri noe spørsmål om hvorfor jeg ikke jobbet samtidig med studiene.

Anonymkode: dba33...05d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke jobb som student fordi jeg ikke fikk en. Søkte på hauger av stillinger, men det var jo hundrevis av søkere på alle sammen.

Anonymkode: bd0da...cce

Skrevet

Jeg gikk på et studie med mye obligatorisk oppmøte, så det lot seg vanskelig kombinere med jobb. Det måtte i så fall vært en jobb kun på kveldstid og i helger, og de vokser ikke akkurat på trær. Jeg studerte i en liten by med mange studenter, og det var ekstremt mange om beinet.

AnonymBruker
Skrevet

Går på AAP på grunn av skade, så en ting er jo at jeg faktisk ikke trenger å jobbe. Men samtidig er det viktig for meg å kunne fokusere på studiet. Jeg er en «middels» student, jeg må bruke utrolig mye tid på å lese for å hevde meg slik at jeg holder karakterene oppe. 

Anonymkode: 9552f...93f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...